Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeDlatego ceny starych motocykli nie spadną :),oldschool bedzie jezdzil na drogach długo.
OdpowiedzCelowe współsprawstwo producentów gówien BMW i innych, którzy wymyślają bzdurne konstrukcje,a za zamienne części chcą wozy ze zlotem! To celowe działanie producentów,a w tarapatach zawsze zostaje klient sam z problemem.
OdpowiedzCena nowego wyswietlacza to okolo 5700 zl i jest on niezbedny do sterowania funkcjami motocykla, a przy tym rownie odporny na uszkodzenia co przecietny smartfon. Rynek na uzywki za pol ceny bedzie bardzo chlonny. Kolejne beda pewnie KTM-my z ekranem za ponad 3000 zl, ktory ma tendencje do lapania wilgoci i zdychania.
OdpowiedzTo jakaś paranoja z takimi cenami. za 5700 można kupić super topowy smartfon, albo pięć średniaków, a każdy z nich jest przynajmniej 10x bardziej zaawansowany technologicznie niż ten ekranik z motocykla. A co do rynku to mam to samo spostrzeżenie: niedawno z prawie nowego samochodu frmowego wycięli mi DPF-a. Jest leasing i likwidacja w serwisie z ubezpieczenia, więc odstawiłem do ASO i pytam z ciekawości ile będzie kosztować zamontowanie nowego. Odpowiedź: 10 tys. PLN. Odpowiedziałem że w takim razie nie dziwota że kradną, skoro u was nowy kosztuje takie absurdalne pieniądze. Niechby złodziej sprzedał za 50% wartości, albo nawet mniej to i tak ma kilka tysięcy od ręki za 3 minuty strachu.
OdpowiedzZbojeckie prawo rynku. Jesli dana czesc jest dostepna w markowych zamiennikach, to oryginaly sa na ogol w rozsadnych cenach, np tarcza Yamahy okolo 500 zl, bo za tyle mozna dostac EBC, czy Brembo, ale juz zwykla elektryczna pompa paliwa, ktorej nie ma w aftermarkecie, kosztuje u Yamahy (tadaaammm!) 4.424,00 zl. Plus Vat. Mimo, ze pompy OEM o identycznej konstrukcji w samochodach kosztuja 500-1000 zl. Brutto- A to dlatego ze za 200 zl mozna kupic w aftermarkecie i wymienic sam silnik z pompka (bez obudowy) za 150-200 zl.
OdpowiedzDlatego trzeba wyciąć dpf zaraz po zakupie, schowac i wspawac przy odsprzedaży :)
Odpowiedz