tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Kawasaki Z1000 model 2014 dane techniczne
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Kawasaki Z1000 model 2014 dane techniczne

Opinie użytkowników 5

Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »

OCENA PODZESPOŁÓW

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Silnik 2.8
Skrzynia biegów 3
Układ jezdny 4.4
Układ hamulcowy 4
Elektronika 4.2
Podatność na drobne usterki 2.8
Podatność na poważne usterki 2.6

WALORY UŻYTKOWE

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Komfort 3.8
Ergonomia 4
Ekonomiczność 3.2
Koszty utrzymania 3.4
Stosunek jakość/cena 3.8
Zużycie paliwa (l/100 km) 6.8

PRZYDATNOŚĆ

/1-fatalne ... 5-doskonałe/
Na ulicę 4.6
Na miasto 4.8
W teren 1.6
Do turystyki 3
Na tor 3.6
Do lansu 4
Do wygłupów 4.6

ZOBACZ RÓNIEŻ:

Silnik i przeniesienie napędu

Pojemność skokowa
1043 cm3
Typ silnika
czterocylindrowy
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
104,5 kW (142 KM) / 10,000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
111 Nm (11.3 kg¦žm) / 7,300 obr/min
Średnica cylindra x skok tłoka
77.0 x 56.0 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa: φ38 mm x 4 (Keihin) z owalnymi przepustnicami
Liczba zaworów na cylinder
4
Rozruch
Elektryczny
System chłodzenia
Chłodzony cieczą
Skrzynia biegów
6-biegowa o stałym zazębieniu
Układ rozrządu
DOHC
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch O-ring
Stopień sprężania
11.8:1
Zapłon
Cyfrowy
Sprzęgło
Mokre, wielotarczowe, operowane linką
System smarowania
Wymuszone, obiegowe, pod ciśnieniem

Wymiary i wagi

Wysokość całkowita
1,055 mm
Długość całkowita
2,045 mm
Szerokość całkowita
790 mm
Rozstaw osi
1,435 mm
Wysokość siodła
815 mm
Waga motocykla gotowego do jazdy
220 kg (ZR1000F), 221 kg (ZR1000G)
Prześwit
125 mm

Podwozie

Typ ramy
Z profili aluminiowych
Opona przednia
120/70ZR17M/C (58W)
Opona tylna
190/50ZR17M/C (73W)
Hamulec przedni
Dwutarczowe, pływające tarcze 310 mm, dwa zaciski, mocowane radialnie, typ monoblock
Hamulec tylni
Pojedyncza tarcza 250 mm, zacisk jednotłoczkowy
Zawieszenie przód
Widelec USD BPF SFF o średnicy rur nośnych 41mm z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego i tłumień odbicia i dobicia
Zawieszenie tył
Centralny amortyzator z układem dźwigniowym, bezstopniowa regulacja napięcia wstępnego i tłumienia odbicia
Skok zawieszenia przedniego
120 mm
Skok zawieszenia tylnego
122 mm
Kąt główki ramy
24.5 stopnia
Wyprzedzenie
101 mm

Inne dane

Pojemność zbiornika paliwa
17 litrów
Tagi
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

sklep Ścigacz

    Polecamy

    NAS Analytics TAG

    Aktualności

    NAS Analytics TAG
    NAS Analytics TAG

    KONTAKT Z REDAKCJĄ

    na górę