Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 13
Pokaż wszystkie komentarzeJesli bedziesz latal regularnie to waga szybko bedzie blizej 80:D Ja bym poszedl w kierunku 4t. Moim zdaniem zdecydowanie latwiej sie nauczyc na takich maszynach. 2t mimo mniejszej pojemnosci to juz duzo wiekszy wariat niz 350 4t, a uweiz mi, ze w terenie te "glupie" 50km potrafi ostro sponiewierac, a co za tym idzie mozna sie szybko zniechecic.
OdpowiedzW zasadzie masz rację ale to nie będzie moje pierwsze moto. Kilka kilogramów temu ;) miałem KTM LC2 125. Moc ok 30 km przy wadze 120kg. Ogarniałem go całkowicie więc myslę że z EXC 250 też dam radę. Na początku można zapodać łagodną mapę zapłonu i sprężynkę w wylocie spalin. W miare postępów zmieniamy moto w małą bestię. Poza tym ja, najbardziej lubię popylać na krótkiej, znanej mi trasie, gdzie doskonalę każdy znany zakręt i hopkę. tzn moto idzie ogniem( czyli wykorzystuję górę obrotów tak, miłą 2T). Wypady w las i pola też są ok ale tam już nie szaleję za mocno(wypad zza górki wprost pod samochód grzybiarzy do dziś mi się śni:(. Jest jeszcze jedno co uwielbiam w 2T a niezbyt w 4T- DŹWIĘK który w 2T przyprawia o gęsią skórę. Reasumując, do planowanej daty zakupu jeszcze 5 miesiecy, co oznacza zapewne 20-to krotną zmanę decyzji;)
Odpowiedz