Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeHołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość. Forza Ducati, pokemony weg
OdpowiedzGłupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!!
Odpowiedzw 2013 bedzie startowac Panigale i tytul za 2013 wroci do Bolonii ot co.
OdpowiedzWzajemnie... No szczególnie, jest co wychwalać, szczególnie, że nie startuje fabryczny zespół Ducati, jak to macie w pokemonii.. Nikt nigdy nie faworyzował Ducati, Flaminii jak każdy Włoch, byli podatny na łapówkę, Twoje ulubione Kawasaki, ma taki budżet, że jak by chciało to wykupiłoby całą serię WSBK razem z Ducati... , a reszty się domyśl...Nie znasz historii, to się poducz. Ale masz rację, Panigale w zakrętach jest słabsze niż starsze serie, ale dlatego właśnie pisałem chodzi mi o konkurencyjność, a nie że mocniejszy i szybszy wygrywa...195-200 KM starych Ducati( w zależności od ciśnienia atm.) to nie 230 pokemonii... Odnośnie faworyzacji: w starych przepisach też było, że 5 kolejnych wyścigów, to Ducati zakłada zwężki 45 mm( potem po kolejnych wygranych 42mm- tego nie ma w oficjalnych opisach). to dobitnie wskazuje, kto jest faworyzowany...
OdpowiedzPożyjemy zobaczymy co to bedzie w sezonie 2013! Każdy chwali swoje!
Odpowiedz