Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeDucati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...
OdpowiedzAprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje.
OdpowiedzHmm, może i lepiej dla kawasaki, że nie startuje V-4 Ducati, bo znów, pokemony dostawałyby dubla, a tak to już bywało hahahaha...
OdpowiedzNie wiem dla czego ale odnoszę wrażenie że uczęszczasz jeszcze do gimnazjum!
OdpowiedzŻeby wyrównać do Was :-)...Hmmm, dlaczego nie możecie zacząć merytorycznie rozmawiać? To właśnie ja się pytam, tylko że ktoś głupi, albo jedne marki małą literką, a inne nie... popatrz nie lubię współczesnej japoni( miałem, czasem testuję, ale nie chcę już mieć), zagubiła się gdzieś w połowie lat 80-tych no może początku lat 90-tych, mniej więcej do tego czasu robili ciekawe motocykle, wyjątek RC 51/52 i TLR ...ot co...
OdpowiedzTak wiemy! Ty janku tylko Ducat i nic innego. Niestety silniki V2 kończą po mału już swoją egzystencje na rynku.
OdpowiedzNie można mówić hop... ponieważ.. obym się mylił... być może w przyszłości będziemy jeździć na baterie :-/ ...wtedy cała nasza dyskusja nie ma( nie będzie mieć sensu..), ot co..należy się cieszyć z tego co się ma póki czas..nie ważne czy 1- 2 czy 4/6 cylindrów...Chciałem też dodać, żem ciut realistą jestem i przypuszczam, że na starość będę jeździć Gienkiem 125, bo reszta będzie za ciężka... Pozdr.
Odpowiedz