Ducati Multistrada 1000 DS model 2003 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Silnik | - |
| Skrzynia biegów | - |
| Układ jezdny | - |
| Układ hamulcowy | - |
| Elektronika | - |
| Podatność na drobne usterki | - |
| Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Komfort | - |
| Ergonomia | - |
| Ekonomiczność | - |
| Koszty utrzymania | - |
| Stosunek jakość/cena | - |
| Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
|---|---|
| Na ulicę | - |
| Na miasto | - |
| W teren | - |
| Do turystyki | - |
| Na tor | - |
| Do lansu | - |
| Do wygłupów | - |
ZOBACZ RÓNIEŻ:
Informacje ogólne
Model
Ducati Multistrada 1000 DS
Rok
2003
Kategoria
Dual Sport
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
992 ccm
Typ silnika
V2
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
84.00 KM (61.3 kW)) przy 8000 RPM
Maksymalny moment obrotowy
84.00 Nm (8.6 kgf-m or 62.0 ft.lbs) przy 5000 RPM
Stopień sprężania
10.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
94.0 x 71.5 mm
Zasilanie
Wtrysk paliwa
Liczba zaworów na cylinder
2
Układ rozrządu
Desmodroniczny
System chłodzenia
Powietrze
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Waga na sucho
200 kg
Wysokość siodła
820 mm
Wysokość całkowita
1,280 mm
Długość całkowita
2,130 mm
Rozstaw osi
1,462 mm
Podwozie
Typ ramy
Spawana z rur stalowych
Kąt główki ramy
24.0°
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Skok zawieszenia przedniego
165 mm
Zawieszenie tył
Wahacz wleczony z centralnym elementem resorująco tłumią
cym
Skok zawieszenia tylnego
141 mm
Opona przednia
120/70-ZR17
Opona tylna
180/55-ZR17
Hamulec przedni
Dwutarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
320 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
245 mm
Prędkość i przyspieszenie
Stosunek mocy do masy
0.4200 HP/kg
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
20.0 litry
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
|


Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze