Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeD³ugie wyprawy po prawdziwych bezdro¿ach to te¿ ryzyko (czêsto nieuniknionej) przewrotki.Rozwalisz np. obudowê wa³u z dala od ASO, zsika sie olejem i koniec jazdy. Praktycznie ka¿de uszkodenie jest nienaprawialne bez czê¶ci zamiennych i serwisu.. Przy ³añcuchu masz duzo wieksze szanse reanimacji, nie mówi±æ o tym ¿e nie wieziesz nipotrzebnej masy. Jako¶ w Dakarze kardanów nie widaæ ;) Ze smarowaniem te¿ nie ma co przesadzaæ - nikt normalny nie smaruje po ka¿dym wyjechaniu z wody, DID-y maj± swoj± odporno¶æ. Zrobi sie to na postoju, najlepiej wieczorem.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza