Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 93
Poka¿ wszystkie komentarzeCzekam na test a najlepiej jak bêdzie mo¿liwo¶æ na porównanie z Zipp Nitro 250 bo zastanawiam siê który zakupiæ na pierwszy motcykl
OdpowiedzWitam, ja mam divisiona 249, znam jeszcze jednego kolesia, który kupi³ niedawno te¿ divisiona, mam te¿ skuter 125-kê zippa i ogl±da³em w salonie zippa nitro 250... oceniaj±c na oko... jako¶æ wykonania zippa nitro do divisiona to jak niebo a ziemia, division jest zrobiony niechlujnie jesli chodzi o ramê, spawy, spasowanie niektórych plastików itp., nitro wygl±da przy nim jak motocykl o 2 klasy wy¿ej. Ale... czytaj±c opisy w necie mo¿na spotkac masê opinii nt nitro, które mówi± o awariach silnika i bezradno¶ci serwisu- ga¶nieciê silnika, zpalanie na pych, itp. Silnik niby po jakim¶ czasie i przejechanych kilometrach zaczyna pracowaæ znów dobrze, ale usterki wystepuj±. A serwis sobie nie radzi z tym. Moge piasæ i pisze tylko na podst w³asnego do¶wiadczenia. Ja zaufa³em Rometowi, bo jest robiony u nas - ot, taki patriotyzm, mo¿ecie siê ze mnie nalewaæ. Ale serwis Rometa w Dzier¿oniowie radzi sobie ze wszystkimi zg³aszanymi przeze mnie uwagami bez problemu, motocykl chodzi jak z³oto. Natomiast skuter zippa, by³ w serwisie Zippa, wyjecha³ z ta sam± usterk±, z powrotem nie chcieli przyj±æ, olej dalej cieknie i tyle. jak wy¿ej ja zauafa³em rometowi, bo na moto siê je¼dzi a nie przygl±da spawom ramy, zw³aszcza w takiej cenie. i jak na razie jestem zadowolony. ocena osoby innej jest trochê odmienna, kupi³ z drugiej rêki i trochê chyba na dotarciu nie szanowane, bo gubi olej. Czy serwis sobie poradzi³, czy nie, jeszzcze nie wiem. udanego wyboru.
Odpowiedz