Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Poka¿ wszystkie komentarze125 4T ? Co za ¿al... Mogliby zrobiæ 2T, tak jak w innych krajach... 125 4T??? To ju¿ skutery 70cc lec± szybiciej!!! :P:P
OdpowiedzW inych krajach maj± problem ,bo 2t jest klasa która umiera z przyczyn naturalnych.4t w polskim wydaniu mma byc wprowadzeniem do wyscigów ,i przedewszystkim ma byc tania. nastepny etap to bedzie 250 4t,i tu bedziesz móg³ pokazac ile masz gotówkdo wydania.2t to wymiana t³oka co 300 km ,wa³u korbowego co 1500 km.kontrola silnika co 2 h pracy czyli rozbiorka i uszczelki.Mówie o klasie 2t sport production ,2t gp to inna bajka i inne pieniadze.podejzewam ze nie masz swiadomosci o tym co napisa³em ,a napewno juz ojciec nie ma swiadomosci kosztów.;D
Odpowiedz