Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeZadzia³a³ typowy i niestety bezwzgledny mechanizm rynkowy zwany "czynnikiem ludzkim". Wielu klientów napalonych na motocykl po jego prezentacji nie mog±c sie doczekac na sój egzemplarz po prostu kupi³o w tym czasie inny i jawa przesta³a im byæ potrzebna. Na tym polu niestety hindusi troche sie nie przygotowali w zakresie zbadania rynku chyba, bo nic innego nie t³umaczy tak ogromny stopieñ nieprzygotowania podazy do wzbudzonego popytu.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza