Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeOdpowiem Ci tylko tak przyjacielu. Prawie byś sie obronił gdybyś nie napisał zdania o "cegle" bo niestety zabierajac sie do tekstu o sprawach technicznych nie mozna napisac sensownego artykułu lecąc temat "po łebkach", bo wówczas napiszesz dosłownie nic albo jak samo stwierdziłeś - nie odkryjesz wiedzy tajemnej, która w internecie jest dostepna powszechnie. Zamiast gadac z mechanikami (nawet najlepszymi lub za takich uchodzącymi) pogadaj z prawdziwym producentem oleju (producentem nie importerem, którego celem działalnosci jest sprzedaz, reklama i marketing) oraz z producentem/ami silników. To tyle. Az i tylko. Samo komentowanie w taki sposób jak to zrobiłeś jest....Z lekka żałosne, bo gdyby artykuł był naprawde dobry, obronił by sie sam a niestety nie jest w stanie, bo...patrz wyzej - czasem trzeba rzucić taka "cegłą" albo...napisac o czymś i podzielić to na 2-3 artykuły. Celem komentarza nie było obrazenie Ciębie, jesli tak sie poczułeś to sorry, chociaż z drugiej strony jesli sie tak poczułeś to albo jestes nadwrażliwy albo lubisz nadinterpretacje ew. nie lubisz przeczytac o sobie odrobiny gorzkich słów. ja pisałem tylko komentarz nie artykuł wiec nie mam czego bronić wiec nie licz na odnoszenie sie do poszczególnych punktów :) Ale sam doskonale wiesz, ze masz dokładnie tyle samo racji ile jej tez niestety nie masz. Dokąłdnie taki artykuł napisałeś. O...niczym.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza