Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeJesli juz porownujesz, to porownuj z orurowanym GS Adventure, ktory tak samo jak opisywany DL, stoi na szprychowych kolach i wazy 263 kg ze zbiornikiem wypelnionym w 90%. Teraz policzmy: 263 kg plus 17 kg na kufry, minus 7,5 kg roznicy w ilosci paliwa (10 litrow) i minus jakies 5 kg roznicy lancuch/kardan= 267,5 kg. Dalej jestes pewien, ze to bzdury?
OdpowiedzDalej gadasz bzdury. Co do maj± szprychowe ko³a do rzeczy? S± mo¿e 1-1.5 kg ciê¿sze od odlewanych. Odpowiednikiem Vstroma jest zwyk³y GS 1200 +1kg na szprychy. Chcesz powiedzieæ, ¿e 1000 z ³añcuchem jest ciê¿szy ni¿ 1200 z kardanem? 232kg to waga z paliwem.
OdpowiedzWiara czyni cuda. Czytales artykul powyzej? Cytat z akapitu "Serce bije w rytmie V2": "Masa w³asna gotowego do jazdy pojazdu, przekraczaj±ca 261 kg, znika tu¿ po ruszeniu." Tester tez pisze bzdury? Czy moze skrupulatnie podliczyl i doliczyl mase swoich skarpetek i gaci w kufrach :-)
Odpowiedz