Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeCześć, tutaj Konrad, autor tekstu. Przez większość trasy jechałem 900, wracałem od granicy 700. Nie jestem niski, mam 185 cm wzrostu i zupełnie odwrotne odczucia - to na 900 miałem dużo więcej miejsca na nogi i bardziej komfortowe ugięcie kolan. Rafał dorzuci do tekstu swoją ramkę z wrażeniami z jazdy 700, jak tylko wróci ze zdjęć. Pozdrawiam!
OdpowiedzWitam Konrada. Ogólnie też odniosłem wrażenie, że 900 GT ma mało miejsce na nogi (osobnik 189 cm). Miałem okazji się z nią przejechać testowo wraz z moją Lubą na plecaczku i tez mi kolana bolały. Odnieśliśmy wrażenie, że szyba jest źle zaprojektowana, bo hałas powyżej 120 km/h był niemiłosierny i posiada nie najwygodniejsze siedzenie. Żeby było śmiesznie, to to wszystko porównywaliśmy do naszego codziennego motocykla - TDM 850, a więc następcą byśmy 900 GT nie nazwali. Jest to bardziej sportowy motocykl, może lepiej radzący sobie na górskich zakrętach w których i tak więcej niż 80 km/h nie pojedziemy, ale jest on całkowicie inny. Jedyne co mi się podobało w tym motocyklu, był właśnie 3 cylindrowy silnik. Może pomysł na kolejny artykuł; porównanie TDMki z Tracerem? Sądzę, że doszedłbyś do podobnych wniosków. Pozdrawiam
Odpowiedz