Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarzeporownanie przebiegu krzywych mocy i momentu wszytsko wyjasnia - pole pod kreska w przypadku silnika z kompresorem a wolnosscaego to zupelnie inna bajka - jak opublikuja wyniki z hamowni (a moze juz gdzies sa w necie) to bedzie to przepasc - poza tym wiele da wyrzucenie tego strasznego komina, zalozenie power commandera i poprawienie map, bo tlumiki i katalizatory robia teraz straszne a ten wyglada na 20 kg ;)))
Odpowiedzsa wykresy na stronie akrapovica ,wywalanie kominow katalizatorów itd. to ju¿ tuning my piszemy o seri która wyjezdza siê z salonu ,wiadomo ze ta kawe ³atwo bêdzie mo¿na podkrecic do masywnych 250 km wtedy nic w seri ztym niema szans na prostej ale w seri to inna bajka .
Odpowiedz