Zapisz się na szkolenie motocyklowe. Testuj najnowsze modele Ducati
Formuła Ducati Riding Experience po raz pierwszy w Polsce otwiera się na właścicieli motocykli wszystkich marek. Chcesz lepiej poznać swoją maszynę, szkolić się pod okiem profesjonalnych instruktorów i przetestować modele Ducati z aktualnej gamy?
ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE »
Autor artykułu za wiele godzin nie spędził na GS500, sam spędziłem ponad 20 tys. km na GSie Zawieszenie przód po wymianie sprężyn z przodu na progresywne, koszt sprężyn 300 zł plus olej 15W daje zdecydowaną poprawę. "Branie oleju" zależy od egzemplarza i zastosowanego oleju (10W50, na tor nawet 10W60). Nie skatowany silnik z przebiegiem oryginalnym 30-80 tys. km na 6 tys. km potrzebuje nie więcej niż pół litra oleju, pierwsza dolewka po 3 tys. km. Minusem jest częsta regulacja luzu zaworowego. Motocykl nie został stworzony na tor, porównałbym GSa do Fiata126p, motocykl typowo budżetowy, który do dzisiaj daje wielu amatorom jazdy dużą frajdę z zabawy, a oto w tym wszystkim chodzi.