Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Jako były użytkownik GS z 10. Bym się nie zgodził odnośnie jakości i wykonania. W moim przypadku to właśnie GS był kosztowną przygodą, gdzie BMW wypierało się naprawy gwarancyjnej na każdy możliwy sposób. A że psuł, jak się prują stare skarpety - to było tego trochę. Jest kilka serwisów KTM w naszym kraju co potrafią zrobić dobrze całą obsługę serwisową i co najważniejsze w rozsądnych cenach. A nie jak w przypadku BMW gdzie wszystko pięknie miło, a i tak trzeba było wracać i poprawiać, a rachunek z kosmosu nie mający poparcia w jakości. Nie wspomnę o społeczności użytkowników marki, gdzie nie ma takiego snobizmu i lansu.