Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Jeżeli latasz kilka kkm rocznie wybierasz XR-a, jeżeli kilkanaście lub ocierasz się o np. 30 kkm rocznie, wybierasz GS-a. Jednostki z superbików mają bowiem osiągi, ale boksery mają ,w porównaniu z nimi , imponującą trwałość. Szeroka kiera daje XR-ce manewrowość w mieście i na wolnych łukach na poziomie R-ki, ale na szybkich łukach i na krętych drogach XR nie będzie szybszy od RR ( jeżdżę na co dzień nową RR-ka i miałem porównanie z jazdy XR-ką po mieście). Szeroka kiera i sztywne lusterka sprawiają też, że przeciskanie się pomiędzy samochodami w korku miejskim jest bardziej kłopotliwe niż na RR-ce. XR-ka po zejściu z RR-ki wydaje się "misiowata" , ale dostatecznie żwawa. Tłumik rzeczywiście brzydki, ale Akrapovic przygotował cacucho dla estetów :) Ogólnie moto robi dobre wrażenie : wygodne , "napakowane" funkcjonalnie i można zaleźć doń dużo wysokiej klasy akcesoriów spoza oferty akcesoriów BMW. Dodatkowo dostępna jest opcja jazdy ze stałą prędkością z nogami na kierownicy ( jak nowej RR-ce) :))