Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Hm a takie pytanie, czy jeżeli mamy starszy motocykl na gaźnikach, zmienimy filtr z papierowego na bawełniany, który załóżmy zwiększa przepływ powietrza,a to czy trzeba ponownie ustawiać gaźniki? co do artykułu, w d* mam czy jest sponsorowany czy nie, ważne żeby były informację które się przydadzą potem w codziennej eksploatacji. moim zdaniem zabrakło choćby poglądowej tabelki co ile taki bawełniany filtr trzeba czyścić i smarować olejami (np. jazda po torze co x km, jazda w mieście co x km, jazda na trasie/autostrady co x km, jazda mieszana co x km, jazda w terenie co x km)