Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Jeden z najladniejszych naked-ow na rynku.Bardzo fajny dzwiek oryginalnego tlumika.Rozbudowany komputer pokladowy.Od 2009 roku dostepny z ABS-em.Moto posiada 3 mapy zaplonu(Rain, Touring, Sport).Przydatny gadzet.Szczegolnie na poczatku, jak przeskoczylem z 125cc.Rain bardzo lagodna jak 500tka, Touring dobra na trase, lub do jazdy z pasazerem- troche lagodniejsze przyspieszenie, i Sport - pokazuje pelny potencjal motocykla, bardzo szybka reakcja silnika.Co ciekawe przy zmianie mapy zaplonu zmienia sie rowniez dzwiek tlumika-3 motory w cenie jednego :) Bardzo latwo sie prowadzi - szeroka tylnia opona dodaje pewnosci w zakretach.Czule i mocne hamulce.Wygodny w miescie i na trasie.Spalanie w zaleznosci od mapy i stylu jazdy oscyluje od 5 do 8.5 l/100.Minusem bedzie 15 litrowy bak- musze tankowac co drugi dzien:( Uchwyt dla pasazera jest zle zaprojektowany(siedzi sie na kciukach) Poza tym kilka luznych srubek(warto sprawdzac) jednakze piekna agresywna linia i charakter V-Twin przebijaja te male niedociagniecia.Pozdrawiam!