tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 co ci bêdê koles t³uamczy³z aduzo tak - komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
Komentarze 11
Poka¿ wszystkie komentarze
Autor: tdi 25.04.2015 09:53

honda s2000 ma zupe³nie przeciêtne wwartosci oporu aerodynamicznego na poziomie cx 0,34 jakos i powierzchnie czo³owa tez ma przecietna jak przeciêtny kompakt mo¿e mini itp. nie wiem doka³dnie ale sa to warto¶ci zupe³nie przeciêtne jakich pe³no na rynku http://ecomodder.com/wiki/index.php/Vehicle_Coefficient_of_Drag_List mo¿na sobie porównaæ skrzynie musza mieæ odp dobrana niemoga mic takiej samej bo wówczas na 1 biegu s2000 by rowia³a 120 km./h gdy taki turbiodisel 50 km/h i po prostu silnik o mocy 240 km i momencie 200 nm na wale przy optymalnie dobranej skrzyni zawsze bêdzie szybszy ni¿ silnik o parametrach 150 km i 400 nm nawet na wale przy tez optymalnie dobranej skrzyni przy tej samej aerodynamice masie i ko³ach , jakbys zamontowa³ silnik z cbr 600 rr o mocy 120 km do harleya który wcze¶niej mia³ silnik 1500 cc np. (nie wiem czy takie sa ,ale chodzi o przyk³ad) i mocy 60 km z 2 razy wiêkszym momenetem albo 2,5 to przy odp dobranych zêbatkach tak ¿eby z silnikiem cbr 600 rr kreci³ maxymalnie na ka¿dym biegu te same predkosci to z silnikiem cbr 600 rr ten harley by mia³ du¿o wiêksze przyspieszenie i predkosc maxymalna ale wycie by³oby oczywi¶cie straszne ;) non stop 10 tys obr/min plus .... na silniku 1500 cc o mocy 60 km i momencie 150 nm ten harley przyakd³owy by potrzebowa³ jaki¶ 6 sekund na przyspeiszenie z 100 do 140 km/h z silnikiem cbr 600rr z optymalnie dobranymi przelzoeniami przyspeiszenie by wynios³o jakies 4 sekundy b±d¼ mniej dawca robi to w 2,5 s ,bo ma nizsza mase i lepsza aerodynamikê .

Odpowiedz

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    na górê