Yamaha nigdy nie wystartowała w wyścigu o coraz większą pojemność skuterów. Zamiast tego, dzięki zastosowaniu wtrysku paliwa, T-Max 500 ma kilka KM więcej. Od 2005 roku dwucylindrowa jednostka ma ich aż 44. Bez trudu radzą sobie ze stosunkowo niedużą masą. Znakomity układ hamulcowy z ABS i dwoma tarczami z przodu oraz napędem tylnego koła osłoniętym łańcuchem. Niczego więcej nie oczekuje się od skutera. Lista życzeń nie będzie długa: większy prześwit w pochyleniu przy jeździe z pasażerem, lepszy reflektor i brak turbulencji za szybą. Dzięki małej masie nieresorowanej z tyłu i doskonałej geometrii podwozia, jedzie jak przecinak.
Wypróbuj motocykl, zanim go kupisz! Zapisz się już dziś, by wybrać dogodny termin
Ruszamy z testami motocykli w całej Polsce. Zobacz, gdzie najbliżej Ciebie jest dealer, który ma dla Ciebie motocykle testowe. Następnie wybierz dogodny termin i zaplanuj swoją jazdę testową!
Wybierz miejsce i termin twojej jazdy >>
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzeT-max 500 i 530 ABS mruczą jak motory. We Włoszech i w Wa-wie jest ich trochę. Design nowego mi się podoba.
OdpowiedzJeden z najfajniejszych skuterów. W Barcelonie pośród setek różnych modeli ten jeden najbardziej się wyróżniał ze wszystkich. Rewelacja :)
OdpowiedzPoprostu ZAJEBI*TY !!
OdpowiedzEj, dla kobiet w sam raz, bo sportowy, opływowy i ..przewaga darkness :)
Odpowiedz