Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Poka¿ wszystkie komentarzePrzebieg 3300 km codziennie je¿d¿e zippem do pracy odpala od pierwszego razu. Co do wycieków cie¿ko powiedzieæ nie znam sie na mechanice wa¿ne ¿e serwis bez problemu naprawia. Co do minusów motoru nie wspomnia³em ¿e ma naprawde kiepskie o¶wietlenie zw³aszcza z przodu w nocy niewiele widaæ. Na trasie prêdko¶æ przelotowa to 100-110 km/h powy¿ej nieprzyjemnie trzêsie.
OdpowiedzZmieñ ¿arówkê z 35 na 45 W. Ja tak zrobi³em u siebie w Nitro i jest niebo, a ziemia.
OdpowiedzDzieki. Ma kto¶ jeszcze jakie¶ ciekawe patenty co by usprawniæ zippka?
OdpowiedzW moim Nitro te¿ s±czy³ siê olej z uszczelek. Zala³em motor Mobilem S2000 10w40 oraz dokrêci³em z jednej strony ¶rubki od dekla skrzyni biegów (by³y naprawdê s³abo dokrêcone) - od tej pory suchutko. Z innych rzeczy to nale¿y zwróciæ uwagê na gruby gumowy przewód odmy id±cy od silnika ko³o ramy. Na skutek drgañ silnika ociera siê on o ramê i z czasem mo¿e siê przetrzeæ.
OdpowiedzOgólnie je¶li kto¶ ma nieco pojêcia o budowie motocykla to spokojnie mo¿na zrezygnowaæ z serwisu, bo motorek jest naprawdê prosty w budowie i tym samym w naprawach.
OdpowiedzSprzedam mojego zipka tel 600-270-343
Odpowiedz