Nowy Triumph Tiger Sport: kontrola trakcji, zmienne tryby pracy i wy¿sza moc
Triumph zaprezentował odświeżonego Tigera Sport.
W najpopularniejszym segmencie motocyklowych SUV-ów ciężko znaleźć swoje miejsce. Triumph w 2016 roku będzie walczył o klienta odświeżonym Tigerem Sport. Mówimy oczywiście o pojeździe stricte szosowym, rywalizującym z KTM-em 1190 Adventure czy BMW S 1000 XR (a cenowo nawet bardziej z Kawasaki Versys 1000 i Suzuki V-Strom 1000). Nowy Tiger Sport otrzymał szereg zmian, które znamy z modelu Speed Triple.
Trzycylindrowa jednostka napędowa o pojemności 1050 ccm spełnia normy emisji spalin Euro4. Silnik generuje 126 KM, a brytyjscy inżynierowie obiecują dużo więcej mocy dostępnej w użytecznych zakresach obrotów. Jednak najważniejsze zmiany dotyczą elektroniki. W standardzie Tiger otrzymał kontrolę trakcji, zmienne tryby pracy jednostki napędowej (Standard, Sport i Rain) oraz ABS. Dodatkowo w Triumphie znajdziemy sprzęgło antyhoppingowe, tempomat i oczywiście system ride-by-wire.
Przedni widelec Showa jest w pełni regulowany, tylny amortyzator tej samej marki posiada regulację napięcia wstępnego sprężyny i regulację odbicia. Zmiany w nadwoziu dotknęły przemodelowane lusterka, delikatny restyling oraz nowe malowania. Przednia szyba posiada regulację wysokości.
Foto: Triumph
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze