Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeNie wiem dla czego ale odnoszê wra¿enie ¿e uczêszczasz jeszcze do gimnazjum!
Odpowiedz¯eby wyrównaæ do Was :-)...Hmmm, dlaczego nie mo¿ecie zacz±æ merytorycznie rozmawiaæ? To w³a¶nie ja siê pytam, tylko ¿e kto¶ g³upi, albo jedne marki ma³± literk±, a inne nie... popatrz nie lubiê wspó³czesnej japoni( mia³em, czasem testujê, ale nie chcê ju¿ mieæ), zagubi³a siê gdzie¶ w po³owie lat 80-tych no mo¿e pocz±tku lat 90-tych, mniej wiêcej do tego czasu robili ciekawe motocykle, wyj±tek RC 51/52 i TLR ...ot co...
OdpowiedzTak wiemy! Ty janku tylko Ducat i nic innego. Niestety silniki V2 koñcz± po ma³u ju¿ swoj± egzystencje na rynku.
OdpowiedzNie mo¿na mówiæ hop... poniewa¿.. obym siê myli³... byæ mo¿e w przysz³o¶ci bêdziemy je¼dziæ na baterie :-/ ...wtedy ca³a nasza dyskusja nie ma( nie bêdzie mieæ sensu..), ot co..nale¿y siê cieszyæ z tego co siê ma póki czas..nie wa¿ne czy 1- 2 czy 4/6 cylindrów...Chcia³em te¿ dodaæ, ¿em ciut realist± jestem i przypuszczam, ¿e na staro¶æ bêdê je¼dziæ Gienkiem 125, bo reszta bêdzie za ciê¿ka... Pozdr.
Odpowiedz