Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzeMiałem xj 600 a potem 900 i jakoś tak mimo upływu lat bardziej mi sie podobaję niż "toto"
OdpowiedzNie uważacie, że Yamaha zerżnęła trochę z Dukata Monster 696? Ja odnoszę wrażanie, że nawet nie trochę!
OdpowiedzTak. Silnik w szczególności, hehehe. To tylko monster może być golasem z kratownicową ramą?! Poza tym nie podniecajcie się konceptami. Tak samo było z R1 AD2009. Wystarczyło, że wrzucili tu wizję wg. MCN i się znawcy znaleźli, że R1 jest taka i taka, bo już nie ma tych super lansiarskich wydechów pod dupą, które pięknie grzały po jajach. P.S. Ciekaw jestem co byście pisali na temat tej wizji nowej r1 http://www.motorcycle.com/manufacturer/yamaha/2009-yamaha-r1-preview-80181.html
OdpowiedzZgadzam sie z wami całkowicie. No i jeszcze ten trąbo podobny komin :/ jakoś tego nie trawie
Odpowiedzlampa podobna do mt-03. szkoda że nie zrobią nowych wersji N i S. To były świetne motocykle, Znakomite do turystyki i dla początkujących. Nowa wersja nie przypada mi do gustu.
OdpowiedzKolega ma racje, yamaha idzie na łatwiznę i robi się z niej po prostu jamaha... walą te same lampy... coraz bardziej oszczędzają na motocyklach - z czego powstają obkrojone WRki albo YBRki.. siara dla producenta
OdpowiedzCzy wszystkie motocykle muszą mieć takie lampy? Mi osobiście nie podoba się to ni ksztyny...
Odpowiedz