Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Czy koś wie ile oleju wchodzi do lagi w Honda SWT 400. z 2009r z ABS. Z góry dzięki.
OdpowiedzCastrol smiech na sali potrzebowałem kiedys nabic amortyzator centralny 10 bar azotu to powiedział lalus ze oni moga napompować tylko 7 co za pajace,pewnie tam nawet azotu nie mają (i pewnie by mnie nie skłamał bo myślał ze błyśnie inteligencją ze ino on wie ze w powietrzu jest 78% azotu i napompuje mi powietrzem jednoczesnie mnie nie okłamując, nawet by mi napompował 7,8 bar ) nawet podstawowego oleju tam nie mieli kiedyś jak chciałem Castrol Kęty rulez lol i ich sprzedawca żal 10 metrów dalej zakład mechaniczny po drugiej stronie ulicy mi napompował za 5zł bez zbędnych pytań
OdpowiedzALE PROFESKA SZCEGULNIE POMIAR WYSOKOŚCI OLEJU A JAKIE FACHOWE SŁOWNICTWO GRATULUJE WYBORU serwisu KOMARKA BYM TAM NIE ODDAŁ
OdpowiedzALE PROFESKA SZCEGULNIE POMIAR WYSOKOŚCI OLEJU A JAKIE FACHOWE SŁOWNICTWO GRATULUJE WYBORU serwisu KOMARKA BYM TAM NIE ODDAŁ
OdpowiedzALE PROFESKA SZCEGULNIE POMIAR WYSOKOŚCI OLEJU A JAKIE FACHOWE SŁOWNICTWO GRATULUJE WYBORU serwisu KOMARKA BYM TAM NIE ODDAŁ
Odpowiedzja mam pytanie ile oleju trzeba wlać w ml do zawieszenia w dr-z 400 sm i że nie był miękki i nie miał odchyłów do nurkowania
OdpowiedzWitam, "Motorista" odradzam ten serwis, salon itp. Oszukali mnie trzy razy : - pierwszy raz nalali do mojego VZR 1800 o litr (!) oleju za dużo, super serwis który bez książek serwisu nie daje sobie rady- powiedzialem sobie ok. zdarza się, - drugi raz koszt wymiany świec w mojej R1 miał wynieść 20 zł za szt. czyli 80 zł (pytałem 3 razy podawałem rocznik itp. 3 razy odpowiedź 80 zł. - okazja YAMAHA chciała 200 zł) po zaprowadzeniu moto okazało się że chcą 260 zł!!!!!!!! mówie ok zdarza się... -trzeci raz chciałem zamówić crash pady do b-kinga dzwonie 2 04.2011 "tak spoko kilka dni i są na miejscu", 4.04 2011 jestem w salonie "motorista" zamawiam, w środę 6.04.2011 nie mogą się dowiedzieć w Womet Tech czy pasują, do soboty 9.04.2011 brak odzewu , robię aferę, obiecują że oddzwonią, w poniedziałek nie zdążyłem odebrać tel. oddzwaniam 3 razy zero kontaktu. Dzwonię do Wometu w 3 minuty się dowiedziałem które pasują itp. , dowiedziałem się też że firma motorista nie płaci Womet- techowi za towar wzięty w roku 2010(!). 12.04.2011 ostatnia moja wizyta w "motoriście" zamówiłem z wometa dziś tj 13.04.2011 towar dostarczony i zamontowany na sprzęcie... Dawałem im trzy razy szanse bez rezultatu, szczerze nie polecam, w razie wątpliwości lub działań "motoristy" szczerze służe pomocą, w razie czego e-mail
OdpowiedzCzy w chińskim skuterze też zachodzi konieczność wymiany tego oleju? To są takie same amortyzatory jak w motocyklu?
Odpowiedzkiedy serwisuje swoje amortyzatory rozkrecam je na czynniki pierwsze-od spodu kazdej goleni znajduje sie sruba-po odkreceniu mozna wyciagnac golenie dolne z gornych. Nastepnie wyciagam tlumik pamietajac o kolejnosci czesci i czyszcze wszystkie elementy za pomoca beznyny ekstrakcyjnej(jest bardzo delikatna i nie uszkodzi teflonu na slizgaczach i elementow gumowych)- nastepnie wszytko skrecam...jak zalezy mi na czasie to nie rozkrecam ale: 1) przed odkreceniem korkow wstrzasam widelcem (olej w zawieszeniu zbiera caly syf tzn kurz, wode i opiłki metalu ktore powstaja w trakcie pracy zawieszenia a ten osiada na dnie) 2) po odkreceniu wyciagam sprezyne i ja wycieram dokladnie szmatka 3) WYLewam olej 4) nalewam do srodka benzyny ekstrakcyjnej i zakrecam korki 5) robie tzn shake'a 6) odkrecam korki i wylewam syf 7) czynnosc powtarzam kilka razy 8) po ostatnim wylaniu zosatwiam calosc zeby resztki benzynki sobie odparowaly 9)wlewam olej za pomoca strzykawki-bo jest tam dokladna miarka(jezeli moge polecic to motul robi dosc dobre) 10)wkladam sprezyne i zakrecam korki- BARDZO ISTOTNA SPRAWA jezeli chodzi o demontaz lag zawieszenia-zanim zaczne odkrecac i wyjmowac je z polek to zaznaczam na dolnej polce i goleni kreski-oznaczam tez ktora golen jest prawa, a ktora lewa-jak wszystko skladam to patrze zeby wczesniej zaznaczone linie sie idealnie schodzily-wtedy mam pewnosc ze zawieszenie jest tak ustawione jak przed rozkrecaniem
OdpowiedzW idealnym momencie dodaliście ten artykuł, bo właśnie w najbliższych dniach będę się brał za wymianę u siebie. Dzieki
Odpowiedz