Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeza to oferta 125-500ccm pustki, a jeśli coś jest to w ofercie do ściągnięcia na indywidualne zamówienie, czasem się trafia w salonach jedna sztuka, ale to przypomina szukanie złota w strumyku.
OdpowiedzCzy u Was ktoś w ogóle czyta to co napisze?? Nie wstyd wam robić błędy ortograficzne i literówki? W końcu publikujecie ten portal do szerokiej grupy odbiorców. Każdy Wasz artykuł jest taki sam - naprawdę ciężko się to czyta; można wnioskować o poziomie ludzi którzy publikują taką "kaszane"...
OdpowiedzW pierwszym kwartale największą sprzedaż osiągnął ROMET MOTORS, który zarejestrował 1 097 motocykli. Jest to ponad 5 razy więcej niż przed rokiem. Daje jej to ponad 1/4 udziału w rynku. Na drugim miejscu JUNAK. W pierwszym kwartale ubiegłego roku zarejestrowano 63 motocykle tej marki. W tym roku są to już 682 sztuki, czyli prawie 10 razy więcej. Wynik ten przekłada się na 1/6 udziału w rynku. Trzecią lokatę z wynikiem 380 szt. (+83,6% r/r, +173 szt.) zajęła YAMAHA. Spektakularny wzrost sprzedaży zanotowała także będąca na piątym miejscu marka KYMCO. 246 zarejestrowanych motocykli tej marki przełożyło się na 4,5 krotny wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym. Prawie wszystkie zarejestrowane motocykle marek ROMET MOTORS, JUNAK i KYMCO to maszyny o pojemności do 125 cm3. Pojemności silników Bardzo duży wzrost sprzedaży 125-tek przełożył się na udział tych motocykli w rynku. W pierwszym kwartale stanowiły one aż 68% całej sprzedaży. Przed rokiem było to 16,1%. Prym wiodą tutaj, podobnie jak przed rokiem, ROMET MOTORS, JUNAK oraz KYMCO. W drugim najpopularniejszym segmencie, czyli w motocyklach o pojemności powyżej 750cm3, zarejestrowano dokładnie tyle samo sztuk co przed rokiem: 768. W ubiegłym roku stanowiło to prawie 50% rynku. W tym roku daje im to tylko 18,7% udziału. Kolejność marek nie zmieniła się: BMW, HARLEY-DAVIDSON oraz KAWASAKI. W pozostałych kategoriach pojemności silników, nastąpiły spadki. Wszystko jasne.nic sie nie zmienilo oprocz 125-tek i skuterow wiec troche spokojniej z tymi drozdzami
OdpowiedzProsto napisane krótko i na temat, a nie bełkot z którego nic nie wynika. Dzięki ona
OdpowiedzWiadomo, że jak ktoś nie ma kat. "A" i może jeździć 125 zamiast 50 za prawie te same pieniądze to wybór jest oczywisty. A że największy wzrost ma Romet..., no cóż, wszystko kwestia ceny. Wiadomo, że za jedną np. Yamahe można kupić 4 Romety.
OdpowiedzTroche to wychwalanie rynku "motocyklowego " naciagane.Dobrze wszyscy wiedza ze gdyby nie 125 -tki rynek by wygladal podobnie jak rok temu.Wiadomo ze 125-tki odenraly rynek motorrowerow i gdyby porownac te dwa segmennty i odjac od oglolu nie bylo by juz tak kolorowo. Takze rozumiem podejscie portalu motocyklowego ale piszy rzeczowo i nie zaklinajmy rzeczywistosci.Bo nie ma az tak wielkiej roznicy jak ktos kupuje 125-tke zamiast skutera.Troche pokory Panowie
OdpowiedzBedzie jak w azji - maly litraz i unijne wysokie bezpieczenstwo oraz ekologia (pojemnosci ponizej 200, szesc abs-ow, dwie kontrole trakcji i system start-stop w kazdym pojezdzie a opony z odpadow roslinnych - eko...;
OdpowiedzGeneralnie sami malkontenci. Spada - źle, rośnie, też źle. Sto w miejscu - jeszcze gorzej. Sprzedają się tanie - źle bo to jakaś biedota i jacyś listonosze. Sprzedają się drogie - też źle bo to bamberstwo i banany rozbija się za nakradzione. Mówiąc krótko - ręce opadaja.
OdpowiedzJa jestem optymistą - uważam, że przegonimy Japonię.
OdpowiedzTo pewnie wiejscy listonosze masowo kupują pojazdy służbowe... będzie jak za dawnych lat, gdy głównym pojazdem listonosza była WSK
OdpowiedzCiągle czytam, że coś u nas rośnie, chyba idziemy na drugą Japonię.
Odpowiedzz pewnością rośnie dług publiczny, tego możemy być pewni.
OdpowiedzTo fakt.
Odpowiedz