Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeW tym momencie widzę genialne posunięcie Hondy z drogową wersją RC213V. Taki motocykl byłby doskonałą bazą do budowy Superbika . Klepali by konkurencję tak jak w MOTO GP
OdpowiedzLudzie nie piszcie bzdur jak nie macie pojęcia o temacie! Użyjcie formy pytającej! Motocykl dwucylindrowy w układzie V czy L zawsze będzie słabszy od motocykla R4. Będzie miał też mniejszy zakres obrotów. Mówię o motocyklach o podobnym stopniu wysilenia, żeby to można było porównać czyli np sport wyczynowy. Ducati produkuje dwucylindrowce i aby mieć równe szanse muszą nadgonić pojemnością. Bez sensu jest wymaganie od Ducati "jeśli chcecie startować to zróbcie R4 albo V4. Wystarczy zerknąć co się dzieje np. w motocrossie. 450 4T i 250 2T i to jest jedna klasa. Dlaczego? Bo właśnie takiej różnicy po0jemności potrzebuje czterosuw aby konkurować z dwusuwem. Czy ma sens domaganie się od producentów produkcji tylko czterosuwów lub tylko dwusuwów? Nie. Czy ma sens obciążanie dwusuwa 250 zeby jechał tak jak 250 4T? Nie.
OdpowiedzMick,równie dobrze możesz to wykrzyczeć na polu-skutek będzie taki sam jak w tym miejscu.
OdpowiedzPatrząc po testach ducati mimo większej pojemnosci bedzie miało daleko do liderów z tego sezonu (czyt. Aprilia, Kawasaki, BMW)
OdpowiedzHołdując, zasadom oszczędności i konkurencyjności, najlepsze rozwiązanie to powrócenie do pierwotnych założeń formuły WSBK, czyli 2-cylinder 1000, 4 cylinder 750, i dodatkowo 3 cylinder 900... wtedy by się działo...lub więcej krótkich, krętych torów, gdzie ważna jest technika, a nie moc max i szybkość. Forza Ducati, pokemony weg
OdpowiedzGłupiś jest! Panigale też raczej sie nie popisze na tych krętych torach! Zdecydowanie nikt nie zmniejszy pojemnosci motocykli aby znowu faworyzować beznadziejne ducati. Teraz jest dobrze i Ducati w sezonie 2013 też dostanie po d***!!!
Odpowiedzw 2013 bedzie startowac Panigale i tytul za 2013 wroci do Bolonii ot co.
OdpowiedzWzajemnie... No szczególnie, jest co wychwalać, szczególnie, że nie startuje fabryczny zespół Ducati, jak to macie w pokemonii.. Nikt nigdy nie faworyzował Ducati, Flaminii jak każdy Włoch, byli podatny na łapówkę, Twoje ulubione Kawasaki, ma taki budżet, że jak by chciało to wykupiłoby całą serię WSBK razem z Ducati... , a reszty się domyśl...Nie znasz historii, to się poducz. Ale masz rację, Panigale w zakrętach jest słabsze niż starsze serie, ale dlatego właśnie pisałem chodzi mi o konkurencyjność, a nie że mocniejszy i szybszy wygrywa...195-200 KM starych Ducati( w zależności od ciśnienia atm.) to nie 230 pokemonii... Odnośnie faworyzacji: w starych przepisach też było, że 5 kolejnych wyścigów, to Ducati zakłada zwężki 45 mm( potem po kolejnych wygranych 42mm- tego nie ma w oficjalnych opisach). to dobitnie wskazuje, kto jest faworyzowany...
OdpowiedzPożyjemy zobaczymy co to bedzie w sezonie 2013! Każdy chwali swoje!
Odpowiedz\"naklejki na owiewce imitujące światła\" \"osłona przedniego hamulca\" Nie widzę sensu większości tych zasad.
OdpowiedzNiech Ducati zrobi konkurencyjny silnik o pojemnosci 1000cm3 wtedy nie bedzie faworyzowania nikogo na starcie (tak postąpiła Aprilia)! Gdyby chcieli mogli by zastosowac silnik V4 ktory używają od zalania dziejów w MotoGP. Ale po co?? Skoro mogą mieć przewage przez zwiększoną pojemność!
OdpowiedzDucati w MotoGP to prototyp a w WSBK to rozwinięcie maszyny seryjnej, Ducati od wielu lat takie właśnie silniki robi (2 cylindry) więc ma zmieniać całą produkcję i tradycję pod WSBK? weź się ogarnij...
OdpowiedzAprilia jakoś mogła odstąpić od silnika V2 na rzecz nowo skonstruowanego silnika V4. Jest konkurencyjnie i przedewszystkim fair. Poprostu trzeba chcieć. Zresztą jakie to ma znaczenie ducati itak nic nie zwojuje.
OdpowiedzHmm, może i lepiej dla kawasaki, że nie startuje V-4 Ducati, bo znów, pokemony dostawałyby dubla, a tak to już bywało hahahaha...
OdpowiedzNie wiem dla czego ale odnoszę wrażenie że uczęszczasz jeszcze do gimnazjum!
OdpowiedzŻeby wyrównać do Was :-)...Hmmm, dlaczego nie możecie zacząć merytorycznie rozmawiać? To właśnie ja się pytam, tylko że ktoś głupi, albo jedne marki małą literką, a inne nie... popatrz nie lubię współczesnej japoni( miałem, czasem testuję, ale nie chcę już mieć), zagubiła się gdzieś w połowie lat 80-tych no może początku lat 90-tych, mniej więcej do tego czasu robili ciekawe motocykle, wyjątek RC 51/52 i TLR ...ot co...
OdpowiedzTak wiemy! Ty janku tylko Ducat i nic innego. Niestety silniki V2 kończą po mału już swoją egzystencje na rynku.
OdpowiedzNie można mówić hop... ponieważ.. obym się mylił... być może w przyszłości będziemy jeździć na baterie :-/ ...wtedy cała nasza dyskusja nie ma( nie będzie mieć sensu..), ot co..należy się cieszyć z tego co się ma póki czas..nie ważne czy 1- 2 czy 4/6 cylindrów...Chciałem też dodać, żem ciut realistą jestem i przypuszczam, że na starość będę jeździć Gienkiem 125, bo reszta będzie za ciężka... Pozdr.
Odpowiedzod zarania dziejów-czyli od roku, ale może chodzi ci o silnik Hondy v4 a nie Ducati?
OdpowiedzJak od roku? Co ty gadasz za głupoty? Popatrz dobrze od kiedy ducati w MotoGP ma silnik v4. Jak dla mnie od co najmniej paru dobrych lat (najpierw 1000cm3 potem 800cm3 i teraz znowu 1000cm3 ;)
Odpowiedz