Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 277
Pokaż wszystkie komentarzeWitam,mam maly problem nie moge zdjac kola zamachowego czy tam tej cewki w motorze suzuki gsxr 600 srad nie wiem czy to poprostu sie odkreca czy sciaga prosze o jakies podpowiedzi
OdpowiedzWitam mam mały problem kupiłem Suzuki Bandit 650 z 2008 roku i ma przejechane 5000 km ale byly wymieniane liczniki jak to sprawdzic czy to jest oryginalny przebieg prosze o pomoc
OdpowiedzWitam chciałem się dowiedzieć bo mam yamahe fzr 600 i nie wiem w którym miejscu na silniku moge spóścić wode z chłodzenia silnika i go zalać na zimę płynem i nie wiem gdzie się spószcza tą wode dzięki
Odpowiedzkażde kolo magnetyczne się odkręca, ale cewki powinny być przykręcone do lewego dekla tak jest w większości motocykli pozdro
OdpowiedzW moim kawasaki klr 650 normalnie ściąga się koło magnesowe żeby dostac się do łańcuszka balansowego.Ja używam go ściągnięcia koła klucza płaskiego 32 do zablokowania tego koła aby się nie obracało i ściągaczem do korb rowerowych wkręcasz śrube w koło magnetyczne i musi zejśc.Ja mam klucz elektryczny do sciądania kół w samochodzie.
OdpowiedzWitam, w następnym sezonie zamierzam kupić maszynkę tj. Hondę CBR1100xx. Motocykl bardzo wygodny, duży, pięknie się prezentujący. Uwielbiam wszystko duże, ale o co mi chodzi... otóż, chodzi mi o to, że myślę o zdławieniu go... z tych 164KM do jakiś 100. Mam pytanie, do doświadczonych, a nie do jakiś HATErów internetowych czy takie coś jest możliwe i za jaką cenę. Jeździłem tym moto, czyję się na nim rewelacyjnie, to byłby mój pierwszy motocykl. Mierzę 185cm wzrostu, i 90kg wagi. Olej w głowie też mam, więc wiem co robię decydując się na taką maszynkę. proszę o poważne odpowiedzi ;) Pozdrawiam.
Odpowiedzja mmam XX jako drugi moto wczesniej miałem 100 konna fj1100 a wczesniej komarka,jak masz olej w głowie... to bedziesz jezdził do 120km/h do momentu kiedy juz wyczujesz dobrze motocykl i idalej, szkoda zachodu z ograniczeniem mocy
Odpowiedzwitam mam crossa kawasaki 250 i spalił mi się moduł czy jest szansa aby włożyć modułod innego crossa albo przerobić jak by ktoś coś wiedział prosze pisać na nr gg 7346841 dzięki
OdpowiedzWITAM WSZYSTKICH.MAM SUZI 750F.MUSZE WYMIENIC TYLNA OPONE.JAKA FIRMA JEST NAJLEPSZA.ZNALAZŁEM JAKĄŚ FIRME SHINKO?
Odpowiedzgdzie jest wlew do plynu chlodniczego przy suzuki gsx 750 opszkalem wszystko i nie moge znalez
OdpowiedzWitam, od niedawna jestesm posiadaczem HONDY CBF 600 z 2005 roku. Motocykl pochdzi z niemiec i niestety jest zablokowany (v-max 160km/h) .Moze zna ktos dobrego mechanika ktory moglby to jakos rozpracowac? A moze ktos wie w jaki sposob odblkowac moto?
OdpowiedzWitam. moja Kawunia zx6r 636 z 2003r. szarpie na 2 biegu podczas przyspieszania. nie wiem co to może być, co jest przyczyną ?? Dodam że sprzęgło wymieniłem w tym sezonie. Z góry dziękuje za pomoc ;)
OdpowiedzWitam, posiadam honde cbr 600 f4 na gaźniku i mam proble,m, otóz na początku jazdy wszystko jest ok a po przejechaniu kilku km zaczyna mi przerywać na wolnych obrotach, już 2 razy mi zgasla podczas jazdy raz jadąc 150km na 6 biegu motor mi zgasl jakby zabrakło paliwa, nie chciał odpalić, przetransportowałem go do domu i po 4 dniach naładowałem akumulator i po kilku próbach odpalił i teraz zgasł mi na luzie i od razu padł akumulator. proszę o pomoc.
OdpowiedzWitam ! Potrzebuje pomocy a mianowicie chodzi mi o ten klucz http://imageshack.us/photo/my-images/703/kluczk.png/ jak nazywa fachowo sie ten klucz . Z gory dzieki za pomoc
OdpowiedzWitam mam problem z grizzly 660 tylko nie moge znalesc nigdzie takiego tematu . wczoraj na przeprawie urwalo mi pasek rolki wypadly zablokowalo wszystkie 4 kola i caly olej z silnika wylondowal w filtrze oleju :( prosze o pomoc najlepiej telefoniczna . 792180593 prosze napisac sms ja odzwonie :] prosze o pomoc nie wiem co zrobic i jaka mogla byc przyczyna.
OdpowiedzWitam mam problem z dziwnym odgłosem przy zimnym silniku w okolicach sprzęgła, który zanika po wciśnięciu dźwigni sprzęgła. Dźwięki praktycznie zanikają przy ciepłym silniku. Czy jest jakiś łańcuch w tym miejscu, dotyczy to motocykla Yamaha YX600 T Radian... Proszę o radę ... Z góry dzięki.
Odpowiedzto jest dzwiek kosza sprzęgłowego.jest juz wyrobiony.ale to nie wpływa w zaden sposób na prace sprzegła.jedyna mozliwośc to wymiana kosza a to jest koszt spory
OdpowiedzWitam.Posiadam kingwaya coliber sport.Mam problem w przedni amortyzator mi bardzo piszczy.Myslalem ze brak smarowania na smarowalem olejem,ale mu nie przeszlo.Co robic??
OdpowiedzWitam serdecznie. Posiadam HONDĘ MAGNA VF 700 i chciałbym wymienic olej. I tu moje pytanie ile oleju trzeba wlac żeby było nie za dużo i nie za mało. Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam
Odpowiedzmam pytanie jak w prosty sposób wymienić czujnik prędkości w honda cbf 500 bo wydaje mi się to być bardzo zkomplikowane pozdrawiam
OdpowiedzWitam Wszystkich .mam pytanie, od paru miesięcy jestem posiadaczem hondy nt700v ,mam problem z instrukcją obsługi .czy udało się komuś zdobyć instrukcję w języku polskim?,przeszukałem net i bez rezultatu .bardzo proszę o pomoc .proszę o wiadomość na adres tkaluski@vp.pl z Góry dziękuje pozdrawiam ;Tokalu
OdpowiedzJeśli jesteś cierpliwy to możesz użyć do tłumaczenia instrukcji tłumacza języka.Dzis nie ma problemu z tlumaczeniam,wiem jesli chodzi o język techniczny moze trochę byc,ale myslę,że jesteś bystry i dasz sobie znakomicie radę.Ja tak zrobiłem i wpisywałem do tłumacza język insrukcji potem było jedynie tłumaczenie na polski oczywiście z poprawka technicznego języka.
Odpowiedzzakupiłem od znajomego Kawasaki KLR650 Tengai i był problem z odpaleniem.Po zakupieniu kiążki doszedłem do tego i teraz odpala ale jest coś nie tak bo słychac stukanie w silniku
Odpowiedzwszystko zależy w której części silnika słychać górna czy dolna,jeśli dolna to stawiam na panewki,jeśli górna część silnika to może być rozząd ,napinacz ,lub zawory
Odpowiedzjest mały problem w tengaju nie ma panewek hehe
Odpowiedzwiem że nie ma panewki na korbowodzie bo znalazłem firmę która regeneróje wały i tam widziałem rysunek tylko łożysko jest ,chodzi mi o panewkę na swożniu tłoka piston pins .Ale czy ten stukot to może powinien taki byc bo wchodzi silnik na obroty do 5000tyś .Sprawdze na YUOTUBE jaki ma byc odgłos silnika. narazie
Odpowiedzkolego jedz do mechanika niech posłucha silnika!,moze to byc rozrzad,lub lancuszek z walka wyrownawczego. tez tak mialem,nie znalazlem na czas mechanika i klr "umarł"
Odpowiedzrozrzad sprawdzilem jest ok a łańcuszek walka wyrownawczego byl luzny i ocieral o karter troche jego star bo spręzyna pęknieta była naciągnołem jego tak jak powinien byc ,może to byc łozyso korbowodu albo panewka tłoka
Odpowiedzwitam mam pytanko. posiadam suzuki 600 srad na wolnych obrotach gasnie mi i sie zalewa i na starter nie odpala dopiero jak wezme go na hol. co mam zrobic prosze o porade ?
Odpowiedzjest żle ustawiony poziom paliwa na pływakach oraz synchronizacja.Proponuje wymienić zawory iglicowe zrobić synchronizacje gażników i będzie ok
OdpowiedzSiema :) Czy jest ktoś kto posiada lub wie gdzie można znaleźć serwisówke do kawasaki kx 500?? Ja juz przejrzałem całe google i nie mogłem znaleźć. A moze ktos mi poradzi co mam zrobic?? Otóż mój problem polega na tym ze w mojej kawie jest brak iskry :/ znaczy iskra jako taka jest ale dopiero przy wyższych obrotach i niestety nie da sie jej odpalic :( Sprawdzałem cewki i niby powinny byc ok, tyle ze nie wiem jakie napiecie powinno isc z cewki do modułu i nie jestem pewien czy są sprawne. Proszę o pomoc bo pogoda dopisuje, a ja nie moge polatać sobie na moim koniku :| :P
Odpowiedzsprawdz impulsator na kole magnesowym tam może być cały problem -jest zabrudzony lub uszkodzony jakieś zwarcie pozdro
OdpowiedzWitam!!! Mam problem z kawasaki kx 500 z roku 94. Problem polega na tym że nie mam iskry, znaczy iskra jako taka jest tylko ze dopiero przy wyższych obrotach, i nie ma opcji aby udało sie kopnąć moto na tyle aby sie iskra pojawiła...może ma ktoś serwisówke do tego motocykla, bo ja nigdzie nie moge znaleźć :/ Pomoże mi ktoś z tym problemem??
Odpowiedzsprawdź cewkę zapłonową i cewkę zasilającą moduł, pod lewym dekielkiem w silniku
Odpowiedzcewka zapłonowa ok, jak bym wiedzial jaki prad ma dawac ta od zasilania modułu to bym sprawdził. A podzuć mi moze jak ty bys je sprawdzil czy są ok??
OdpowiedzA wiesz moze jakie tam napiecie powinno byc na tych cewkach??
OdpowiedzWitam, pytanko. Wiadomo, ze na zimnym silniku sie nie jezdzi, bo olej gesty, wszystko musi sie nasmarowac itd. Ale czy to nie meczace dla zimnego silnika kiedy wlaczamy ssanie i motor chodzi na obrotach okolo 3-5 tys? Czy ssanie nie szkodzi silnikowi? Jak to dziala? Czy chodzi tu tylko o to, aby NIE OBCIAZAC zimnego silnika, znaczy przenosic napedu na kola, ale wysokie obroty zimnego silnika nie powoduja szkody? Pozdrawiam Marcin
Odpowiedzjak szybko powinien nagrzewac sie silnik w CBF 600 ?? temp na zewnatrz okolo 10 stopni
Odpowiedzmax 5 min ale po 3 ja bym ruszal pzdr...
Odpowiedzno to ekstra :D zakupilem pierwszy motocykl jakim jest CBF 600 z 2009 roku i sie zastanawialem czy czasem z chlodzeniem nie jest cos nie tak gdyz dosc szybko sie nagrzewa ale mnie uspokoiles
OdpowiedzWitam niedawno zakupilem Honde CBF 600 NA z 2009 roku na ostatniej trasie gdzie zlapal mnie deszcz, stojac na swiatlach zauwazylem ze paruje z chlodnicy, pomyslalem ze to normalne gdyz silnik jest cieply a wiadomo ze naleciala na niego woda. Na drugi dzien gdy go umylem odpalilem silnik zeby silnik sie nagrzal i troche wysechl, parowanie sie powturzylo i stwierdzilem ze zapach pary jest troszke dziwny. moje pytanie brzmi czy to normalne a dziwny zapach jest zapachem spowodowanym tym ze przy kolektorze zostalo troche brudu ktory poprostu inaczej pachnie niz zwykla para?
Odpowiedzwitam serdecznie wszystkich.Kupiłem niedawno suzuki gsx 750 f z 1991r i wszystko by było pięknie gdyby nie mały problem z elektryką , otóż mój motorek rano pięknie odpala ale po krótkiej jeżdzie ciężko go odpalić.rozrusznik ciężko kręci tak jakby aku padało ale jak odczekam około 30 min. znów ładnie pali kupiłem nowe aku sprawdziłem ładowanie wszystko ładnie działa a odpala ciężko czy ktoś ma jakiś pomysł co to może być dlaczego na ciepłym silniku ciężko pali. pozdrawiam
Odpowiedzwitam ,moim zdaniem problem mogą powodować gażniki ,ponieważ przy rozgrzanym silniku ustawiony jest zbyt duży poziom paliwa na pływakach i może właśnie występować taki problem z odpalaniem.Sprawdz czy jak się silnik rozgrzeje i mocno przygazujesz z tłumika nie wydobywa się czarny dym ale tylko na bardzo wysokich obrotach,lub wykręć jedną świece i zobacz jakie ma spalanie ,jeśli świeca jest czarna czyli okopcona znaczy to że gażniki maja ustawiony zbyt wielki poziom paliwa,należy wtedy ustawić poziom paliwa na pływakach i zrobić synchronizację gażników pozdrawiam piotr
Odpowiedzspadaj
OdpowiedzDzięki za podpowiedz na pewno spróbuję i poinformuję o efektach. pozdrawiam
Odpowiedzwitam mam problem z kierunkami przy zx9 wlaczajac lewy wlanczaja sie awaryjne
Odpowiedzcześć, mam duży problem z suzuki GSX- R 750, jak odpalę motor to po chwili leci paliwo do filtra powierza i gaśnie. paliwo w szybkim tempie ubywa ze zbiornika . Proszę o poradę ,co to może być PILNE !!!!!!!!!!!
OdpowiedzWitam...posiadam quada Yamaha Yfz...nie włącza się wentylator...co trzeba zrobić??
Odpowiedzmam pytanie czy wie moze ktos jak ustawic zaplon w hondzie cb 400 z 1975 roku?
Odpowiedzmam takie pytanie czy jak zostawilem na poare dni odkrecony kranik paliwa na przelewie w pozycji PRI w suzuki gsx 600f przelalo mi gazniki czy paliwo nie dostalo sie do silnika i oleju?
OdpowiedzNie powinno pływak w gaźniku powinien zamknąć zawór iglicowy i zarazem dopływ paliwa do gaźnika.
OdpowiedzDzieki wielkie wiem ze nie powinno ale jest taka mozliwosc i chyba lepiej wymienic olej i filtr,pozdrawiam!
OdpowiedzRATUNKU!!!! kupilem ktm 250exc 2002 i nie chcemi latac no, a dokladnie jak dodam mu gazu to tak jak by go cos dusilo i zgasnie no, chyba ze dodaje gazu pomalu ,stopniowo no to wtwdy jest niezle ,ale po terenie jest lipa bo nie zawsze moge sie rozpedzic zeby pod jakas gurke podjechac a z mjejsca to nie ma szans wymienilem swiece i wyczyscilem gaznik i NIC!!! prosze podpowiedzcje cos a i sorki za bledy
Odpowiedzoddaj moto w dobre ręce cr500r@wp.pl okolice olsztyna
OdpowiedzRozgrzej moto a jak nie pomaga to zbyt duża mieszanka trafia do silnika i nie przerabia tego rozgrzej go
Odpowiedzok ale ktora dysza za ta mieszanke odpowiada?
OdpowiedzWitam. Zamontowałem do swej Magny radyjko CB. Działa elegacko tylko te zakłócenia. Po uruchomieniu silnika słychać w radiu delikatne tykanie (przewody WN) ale to nie jest uciążliwe. Ok. 5 sek. po uruchomieniu silnika zaczyna się wycie coś w stylu "OuOuOu" Co to jest? Stosowałem różne filtry z ferytami włącznie i nic. Proszę o pomoc.
Odpowiedz