Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeWitam Jestem użytkownikiem VTR 1000 z 1998r kupiłem ją nie dawno od znajomego mechanika, powiem że spalanie opisane powyżej jest dość wysokie w mojej maszynie średnio wychodzi 6-7l a powiem szczerze że lubię dawać po obrotach gdyż wcześniej jeździłem 900rr. Przy kręceniu do 140km/h średnio wyszło mi 6l/100km , niewiele więcej na przelotowych drogach i wariowaniu z kumplami... fakt mam zmienione dysze wydechy przelot może to trochę pomaga w spalaniu, ale 10l można jedynie na torze osiągnąć bądź latając cały czas na gumie:P Pozdrawiam
OdpowiedzMasz dysze zmienione na mniejsze
OdpowiedzNo to ha chcę obalić mit o spalaniu. Jestem posiadaczem VTR z 2001 roku I czesto latam sobie na wycieki by było smieszniej w dwie osoby, faktycznie nie zbyt wygodny motocykl do turystyki ale spalanie zamykam w granicach 7 l na 100. Co to oznacza , jeśli ma sie dobra technika jazdy spokojnie można nazwać ten motocykl oszczednym. Po pierwsze to 1 l pojemności a inna sparawa nie można widzieć tylko pozycji ON lub OFF na manetce, a często tacy ludze kupują motocykle tego typu by poszaleć . Nie oklamujmy sie zwykła 600 tez spali 10 l. Polecam wszystkim VTR super moto .., super dźwięk ..., Ps. Za każdym razem jak podjezdzam pod Ace Cafe ludzie sie patrzą :)
OdpowiedzDołączę swoje doświadczenie ze spalaniem w roczniku 2002. Bak ma już 19 litrów i zazwyczaj tankuję zaraz po pojawieniu się rezerwy. Następuje to przeważnie po przejechaniu ok 160 km. Wlewam wtedy 12 -12,5 litra mając w baku wyznacznik żeby tankować zawsze tyle samo. Spalanie wychodzi ok 7,5 - 7.8 L/100. Od razu zaznaczę, że nie śmiagam jak emeryt. Na trasie trzymam zazwyczaj 150-160 km/h i często więcej (przeważnie S7) Wtedy spalanie wychodzi takie samo. Dla sprawdzenia zrobiłem prawie 200 km do rezerwy jadąc w trasie do 130 km/h - spalanie 6,25. Najwięcej spaliła przy ostrym pałowaniu po mieście "od świateł do świateł" - 10 L. Przedział od 6,25L do 10 L - więc pali w zależności od humoru kierowcy :) ____________________________ VTR1000F 2002 (exhaust - DEVIL ;)
OdpowiedzMam identycznie w modelu 2002r kiedyś nawet zrobiłem 220km do rezerwy,zbiornik 19l
OdpowiedzWymieniał ktoś sam sprężynki w napinaczach.Czy muszę ustawić wał jakoś odpowiednie żeby nie spadł łańcuszek i jak mocno naciągnąć napinacz.
OdpowiedzEhhhh nie ma to jak napisanie artykułu opartego na informacjach z for internetowych ;) mam ten motocykl od roku, po porawnej regulacji gaznikow motocykl ma srednie spalanie 7,7 trasa miasto, bardzo czesto stawal obok SV 1000 i spalanie nie bylo znacznie wyzsze ;) przeloty nie nalezaly nigdy do powolnych.. ten motocykl lubi dostac w tylek i tyle. kolejna bzdura to plynna reakcja na gaz... motocykl szarpie i karci przy kazdym dodaniu gazu plynna reakcje to ma GSXR 2011, co innego z liniowoscia mocy tam fakt nie ma co nazekac ciagnie ladnie i rowno.
OdpowiedzJa nie wiem kolego ale może u ciebie jest tak niskie spalanie bo jazda jest bardzo spokojna bo u mnie mniej niż 10 litrów to tylko sporadycznie zjada a moto jest w stanie idealnym wszystko zależy od stylu jazdy VTR nie jest stworzony do wolnej jazdy przy średnich prędkościach 160-180km/h musi swoje zjeść bo niema co ukrywać że kto kupuje ten motor nie będzie nim latał jak emeryt:) a poza tym zabawa zaczyna się dopiero od 200km/h :) pozdrawiam
OdpowiedzPowyżej 200km/h to ona przestaje jechać więc jaka tam jest zabawa ??
OdpowiedzSprzedam VTR 1000F. Motorek w ciekawych owiewkach. Zdjęcia mogę podesłać. Cena 6300. gtalatycki@wp.pl
OdpowiedzMam takie pytanie odnośnie napinaczy czy w rocznikach powyżej 2000roku też macie takie usterki tych napinaczy rozrządu
Odpowiedzsiema! mam v-kę z 2003roku i jedynym problemem są simery z stawiania na koło napinacz ok!
OdpowiedzNapinacz jest faktem, niestety. W mojej napinacz uległ awarii i tylny garek przestał istnieć. Występuje ten sam problem co w innych Hondach (F4, F3 itp), z czasem nie wytrzymuje sprężyna... Taki ich urok....
OdpowiedzMniejsza oto jaki to jest motocykl czy sportowy czy turystyczny ale z powodzeniem mozna go traktowac jako najlepszego przyjciela ktory was nie zawiedzie.Jestm posiadaczem firestorma od miesiaca.Dojezdzam nim do pracy, po pracy jezdzez kumplami raz bylem nim na torze i do wszystkiego nadaje sie wysmienicie.Moj poprzedni moto to vtr sp1 i musze przyznac ze to prawdziwy hardcore.Nie da sie nim jedzic powoli, zawieszenie jest bardzo twarde, a takze w sp1 trzeba uzyc wiekszej sily aby poskladac moto w zakret.Jedyny co zauwazylem z wad vtr1000f jest to ze w lukach powyzej 200km/h ma tendecje do lekkiego wezykowania.Albo trafilem na nierowna nawiezchnie albo trzeba zainwestowc w amor skretu.Ale z powodzeniem moge polecic ten sprzet kazdemu.Zarowno na ulicy jak i na torze nie odstepuje firebladom.No powyzej 240km/h zostaniecie w tyle.No chyba ze jestescie mistrzami prostej to powinniscie szukac w rubryce gsxr1000:)
Odpowiedzwitam.mam vtr i zapoznalem sie troszke z ich historia ,po pierwsze vtr to zupelnie inne moto jak sp1 isp2.prawie do konca produkcj w 2007roku byl bez zmian niewliczajac tych w 2000roku.a sp1isp2 juz w momecie powstania mialy takie zmiany w silniku ramie itd ze stawialy je tam gdzie ich miejsce,naczym jezdzil kiedys edwords?vtr,prosze poszperac .a tak pozatym dwa cylindry v to ci na wiele mocniejszych r1 maja problemy.pozdrawiam
Odpowiedz1 - nie widze tu zadnego porownania tylko nawiazanie ? masz gdzies napisane " honda jest spoko, ducati natomiast " ? 2 - VTR SP1,2 to zupelnie inny motocykl
OdpowiedzWidze, ze nie wspomniano tutaj o modelu SP... Dlaczego?? Porównują motocykl sportowo-turystyczny(jakim jest VTR Firestorm) z motocyklem typowo sportowym, ściągniętym z toru(Ducati 916, 996 czy 748). I w końcowym opisie piszą, że Hondzie nie udało sie "podrobić" Ducati...Niech porównaja Ducata do SP1 lub SP2!! Wtedy będzie co porównywać. Równie dobrze mogliby porownac Aprille RSV Mile z np: Transalpem...To jest jedno wielkie nieporozumienie!!
OdpowiedzPrzeciez w chwili powstania VTR nie bylo innej mozliwosci porownania. Ducati mialo wtedy 916, a Honda tylko VTR wiec nie wiem o co ci chodzi. Sp powstaly pozniej tylko ze z VTR laczyla je nazwa. Silnik zawias heble i elektronika byly zupelnie inne. A cena wyzsza niz Ducati to juz chyba bym wolal ducata.
OdpowiedzMiedzy Sp a 916 jest tylko rok roznicy jesli chodzi o wprowadzenie do sprzedazy. Wiec nie mówcie ze rok to bardzo duzo. Ducat byl nastawiony na tor a Vtr raczej na jazde turystyczna niz na tor... Niech porownaja do sp!! Ciekawe co ducati miale wtedy do powiedzenia, Nie powiem model 999 czy 1098 nie ma oczym gadac... Sp wymieka. To dlaczego nie powrownali manstera do firestorma?? Jak maja robic takie porownania to juz lepiej niech ich nie robia... Szkoda ze nie porownali firestorma do rometa.... Buahaha żenada
OdpowiedzHej, Ale przecież jak słusznie zauważyli inni czytelnicy ten artykuł nie jest porównaniem 916 do VTR. Ja tutaj nigdzie nie widzę porównania tych dwóch, jak sam słusznie zauważyłeś, zupełnie innych modeli. Wzmianka o Ducati i jego sukcesach jest tylko wprowadzeniem do wyjaśnienia skąd w ogóle Japończykom przyszedł do głowy pomysł na litrowe V2. Tylko największy ignorant będzie się upierał że VTR nie powstał jako wynik popularności i sukcesów Ducati. Pozdrawiam, Lovtza
OdpowiedzSP1 i SP2 to maszyny, które z VTR1000F mają mało wspólnego, już nie wspomnę o tym że powstały kawałek czasu po VTR. To temat na osobną bajkę. Nie widzę tutaj bezpośredniego porównania do Ducati, tylko krótkie wyjaśnienie skąd VTR się wziął na świecie. tak na prawdę to jakby nie patrzeć VTR przegrał rynkowo z Ducati bo Hondy się już nie produkuje, a Ducati dalej bazuje na V2.
Odpowiedz