Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Poka¿ wszystkie komentarzeJezeli ktos lubi czerwone pole i jazde na odcieciu to moze i da rade utrzymac takie tempo przez jakis czas ale bardziej widze tu przeloty w granicach 120km z czego taki wniosek-posiadam duka 390 i autostrady omijam szerokim lukiem plusem cbr sa owiewki co moze poprawi troche komfortale to ciagle maly piec.Dodam tylko ze przy mojej masie 87kg kat idzie max 150km/h .
Odpowiedzktm mimo ze ma wiecej mocy bo 43 km to ma szeroka kierownice przez co biker ³apie sporo wiatru do tego niema owiewek wiec ma gorsze aero i jest krotko zestopniowany jednak patrze na gearing commandercom i tam jest podane ze ma 170 licznikowe przy 10000 obr/min a patrz±c na wykres mocy to tam jeszcze trzyma pod40 km na kole wiec te realne 160 alicznikowe 170 powinien pojsc po d³u¿szym duszeniu ,przyspeiszenie ma napewno lepsze ni¿ ta cbr mysle ze az do vmaxa bojest zbli¿ony a cbr jak ma vmax realny 150-155tospokojnie na trasie realne 130 utrzyma non stop nabank
Odpowiedz