EICMA 2018 - motocyklowe nowo¶ci na sezon 2019 [powered by Pirelli]
Barry w czasie swojej wizyty w Mediolanie wydeptał w halach targowych EICMY grube kilometry, wędrując od stoiska do stoiska. Dało się zauważyć, że wśród dużej liczby motocyklowych premier dwie maszyny przyciągnęły największą publiczność.
Ducati robi szkolenie otwarte dla wszystkich! Testy motocykli Ducati i trening pod okiem instruktorów
Trenuj kontrolę nad swoim motocyklem i testuj najnowsze modele Ducati. Prestiżowa impreza szkoleniowa po raz pierwszy organizowana jest w nowej formule. Nie musisz mieć motocykla Ducati, by wziąć udział w Ducati Riding Experience na torze w pobliżu Warszawy. Instruktorami będą członkowie renomowanej grupy Janusza Czai, czyli JC Group. Całodniowa impreza z testami nowych motocykli Ducati i wyżywieniem już lada moment:
Poznaj szczegóły i zapisz się >>Na włoskich targach na szczęście praktycznie nie występuje zjawisko karteczek z napisem "prosimy nie siadać", odwiedzający chętnie korzystali więc z możliwości spędzenia kilku chwil za sterami prezentowanych motocykli. Okazja, by ponownie dosiąść nowe Ducati Panigale V4R lub BMW S1000RR może się szybko nie powtórzyć. Te dwie maszyny to niekwestionowane gwiazdy mediolańskich targów. Która podoba wam się bardziej? Możecie zagłosować w naszej ankiecie!
Partnerem naszego wyjazdu na targi EICMA była firma Pirelli. Opony tej marki montowane są fabrycznie w motocyklach Ducati. Zaprezentowane w Mediolanie ekstremalne Panigale V4R wyposażone było w torowe gumy Diablo ST 0, a nieco bardziej ucywilizowane V4S w model Supercorsa. Z kolei niemiecka gwiazda - BMW S1000RR - wyjedzie z fabryki na "patriotycznych" oponach Metzelera.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeTo w sumie bez ró¿nicy. Dla niezorientowanych - w 1986 roku Metzeler zosta³ wykupiony przez koncern Pirelli i sta³ siê cz³onkiem Pirelli Group
OdpowiedzTak, to prawda, oczywi¶cie masz racjê. Pirelli i Metzeler to jedna grupa, choæ osobne zespo³y, osobne bud¿ety i dwie ró¿ne linie modelowe. Pozdrowienia
Odpowiedz