Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeBoczo, to ja by³em tym go¶ciem na 800, kiedy Ty jecha³e¶ multi, przyznajê, na szosie silnik jest cudowny, jednak w terenie (tego samego dnia by³em na Hali Skrzyczeñskiej) pora¿ka, za du¿o zbyt rado¶nie oddawanego momentu, zawieszenie, pomimo du¿ego skoku, pora¿ka (wa¿ê 78kg, dla w¶cibskich). Równie¿ ja wspomnia³em, ¿e by³oby idealnie wzi±æ zawiechy z GS-a, ale to by³o przed jazd± off, po niej stwierdzam, ¿e silnik nie jest tak uniwersalny jak w GS-ie. Co do ochrony przed wiatrem, to z przyjemno¶ci± stwierdzam, ¿e jest niesamowicie skuteczna, za to na stoj±co nie da siê jechaæ. Reasumuj±c, naprawdê dobry motocykl, polecam.
OdpowiedzKolego podaj maila do siebie....ma kilka pytanek...planuje zakup 800
OdpowiedzPodaj swojego, napiszê Ci na niego, nie wiem, czy tutaj da siê jako¶ prywatnie wpisaæ.
OdpowiedzMoj mail: psmoku@poczta.onet.pl
Odpowiedzja mam podobne "zmartwienie" czyli ma byæ 800, pytanie Tiger czy GS?
Odpowiedzja juz kolego zdecydowalem ...Tigerek :)
Odpowiedzto napisz kolego co ciê przekona³o
Odpowiedz