Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Poka¿ wszystkie komentarzeA dlaczego hornet 900 który ma 109 KM daje rade z niektórymi starszym litrowym sportom (oczywi¶cie do pewnych prêdko¶ci) , wszystko przez moment obrotowy. Nawet je¶li kawasaki H2 ma ,,tylko'' te 210 KM to kompresor doda niesamowity wzrost momentu obrotowego na ca³ym zakresie obrotowym , wiêc kiedy ducati ruszy i zacznie ³apaæ moc, to kawasaki tylko bêdzie ¶wista³ kompresorem i go poprostu we¼mie xD
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza