Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeW promieniu 100 km to sobie mozna szukac XJ 600 albo innego GS 550. Jesli wymyslimy sobie odrobine oryginalniejszy sprzet, to nierzadko trzeba pojechac i 800 km w jedna strone. Co do wspomnianych serwisow internetowych umozliwiajacych sprawdzenie pojazdu online, to moze warto podac jakies linki, chocby w Niemczech? Reszta artykulu to sztampa pojawiajaca sie co roku i szczujaca kupujacych na sprzedajacych. Efektem przy sprzedazy sa rozmowy z idiotami, ktorzy wiedza lepiej, ile ja sam przejechalem na wlasnym motocyklu (bo nie trafia do nich ze mozna miec kilka motocykli i ograniczony czas/zdrowie), albo brandzluja sie nad porysowanym flapsem w enduro.
OdpowiedzZanim znalaz³em XJ600 w idealnym stanie technicznym obejrza³em chyba kilkana¶cie maszyn w okolicy :-) W³a¶ciciel by³ ca³kowitym ignorantem w sprawach motocyklowych, a moto mia³o nadal zamontowane 12-letnie fabryczne opony (totalne kwadraty po 19000 km)
OdpowiedzI Ty masz racjê i oni maj± racjê, bo siê trafiaj± tacy u¿ytkownicy jak piszesz i ja siê do nich zaliczam, a s± tacy, ¿e i rok po zakupie moto wychodz± usterki wynikaj±ce z cha³upniczo dokonanych napraw. U mnie kole¶ wkrêci³ w zacisk od Yamaha odpowietrznik od Hondy. I inne kwiatki te¿ by³y. Wiêc nigdy nie wiadomo na co siê trafi. Je¶li ju¿ co¶ sugerowaæ, to kupujcie sprzêt od prywatnych w³a¶cicieli, a nie komis i najlepiej jak ten sprzêt jest bardzo dobrze wyposa¿ony, bo to daje szansê, ¿e kto¶ ten sprzêt kocha³.
OdpowiedzJezeli zmiana odpowietrznika w zacisku zostala wykonana zgodnie z regu³ami sztuki (demontaz, rozwiert pod wieksza srednice, gwintowanie, oczyszczenie wnetrza, montaz), to w czym problem? Mial wywalic do kosza caly zacisk z powodu zerwanego gwintu? Jesli go wbil albo wkleil, to inna historia. Reasumujac: kupujac uzywke podejmuje sie ryzyko, a koszt podrozy celem wykonania ogledzin jest jego cena. Jesli cie nie stac, nie jed¼. Jesli sie nie znasz, wez kogos, kto ma pojecie. Sam zjezdzilem cala Polske i Niemcy i widzialem pare konkretnych rzezb (zeby bylo zabawniej to dwie najgorsze i najglupsze w Niemczech), ale to moje ryzyko, tak samo jak doprowadzenie do porzadku patentow w zakupionych sprzetach. Jak chcesz zminimalizowac. ryzyko, to kredycik-salon-nowka (chociaz po nowke tez czesto oplaca sie pojechac do salonu na drugim koncu Polski).
Odpowiedz