Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Poka¿ wszystkie komentarzeto nie kwestia motoru tylko zawodnika. wróbel zawsze by³ cienki tylko ¿e tata robi³ mega zd³ubanego konia. teraz jak dzieciak usiad³ na regulaminowego stocka to wysz³o jak wysz³o
Odpowiedz¿e niby tata robi lepiej niz fabryczny zespól suzuki?
Odpowiedzno nie udawaj ze nie rozumiesz. suzuki zrobi³o superstocka a tata robi³ z yamahy niedowazonego hipersporta. nie wierzysz? http://www.youtube.com/watch?v=TSXHsvPcXAs
Odpowiedzobejrza³em film i oczywiste jest ¿e Wróblewskiego motocykl lepiej chodzi ale : Wróblewski jest du¿o l¿ejszy od Sudola... i nie mo¿na powiedzieæ ¿e tylko tym wygra³ bo hamowania te¿ mia³ lepsze...
Odpowiedztak, tak, ka¿dy widzi to co chce widzieæ
OdpowiedzRozwi±zanie jest proste i tanie. Wystarczy wsadziæ na SUZUKI podczas jakiego¶ treningu Korobacza lub Wielebskiego i sprawdziæ czy to kwestia sprzêtu czy mo¿e jednak nie...
Odpowiedzsuzuki ich chcialo ale oni nie s± g³upi i nie chcieli. ka¿de moto mo¿na zrobiæ. tata potraf³l r6, a suzuki gd nie potrafi ¿adnego. dowodem jest regres ka¿dego polaka który kiedykolwiek tam startowa³ (wiêkszo¶æ ucieka przed koñcem sezonu, reszta chwilê po) jad± tylko Meklau i Junod bo maj± w³asne sprzêty. jak tata oszukiwa³ to trzeba by³o protestowaæ a nie rok pó¼niej oczerniaæ.
Odpowiedza niby gdzie protestowaæ? przeciez nasza komisja techniczna nawet nie bardzo wie gdzei jest przod a gdzie ty³ motocykla
Odpowiedz