Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Poka¿ wszystkie komentarzeprodukowanie starego, nie ukrywajmy nieudanego, zblokowanego modelu nie ma najmniejszego sensu... nowa r1 jest motocyklem stricte torowym, której nie ma sensu u¿ywaæ na drodze. Tzn je¿eli chodzi o cyferki i osi±gi dla mistrzów prostej to jak najbardziej, ale je¿eli chodzi o wykorzystanie... hmmm ... gdyby nie ta elektronika, to motocyklami w dzisiejszych czasach je¼dziæ by siê ju¿ nie da³o, tzn mo¿e tak, nie wyobra¿am sobie na drodze publicznej wyj¶cia na pe³nym ogniu bez tych wszystkich systemów pomagaj±cych (wyj¶cie z zakrêtu na pe³nym ogniu rozumiem z³o¿enie w zakrêcie 50+ stopni i w po³owie zakrêtu otwarcie manety na full), highside murowany.. Yamaha próbuje nad±¿yæ za s1000rr i innymi motocyklami, dlatego zosta³a zmuszona do zmian, jeszcze tylko honda i suzuki opieraj± siê zmianom, ale przynajmniej suzuki kosztuje 60% ceny bmki.
OdpowiedzNie demonizujmy roli elektroniki. To tylko marketingowy wabik na klienta. Jack Miller w testach w Valencii je¼dzi³ bez kontroli trakcji i oczywi¶cie tak jak zwykle bez ABS-u i z tego co wiem to jeszcze ¿yje. Wszystko zale¿y od umiejêtno¶ci je¼d¼ca a ¿e ma³o ludzi potrafi ogarn±æ du¿± moc to trzeba ich jako¶ zachêciæ ,aby wydali kasê i udawali zawodowca na ulicy.
Odpowiedz