Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie). Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Znam owy pojazd nieco, nie sprawdził się i naprawde wypadł fatalnie podczas eksploatacji.
-jak każdy pojazd z silnikiem 2T pali sporo, 3,5-3,9 l /100 km
-silniki 2T mają fochy i często nie chcą odpalać, taki ich urok
-problem z rolgazem(u innych użytkowników pojazdów KYMCO nie spotkałwm)
-duże łaknienie oleju( cecha pojazdów 2T[przy jeździe z prędkością prawie maksymalną warto woźić olej)]
-pewne elementy wykonania jak w rolerze do 3000 PLN
-wydech podatny na korozję dla stojących pod chmurką
-cena wysoka za nie wiele więcej mogłem mieć YAMAHE neos czy Piaggio ZIP.
-słabe ogumienie( jak ktoś jeździł na nim i na pojeździe z dobrymi gumami różnica ostro widoczna )
-tylny hamulec słaby
+niska masa plus mocy silnik = dobre osiągi
+jazda z pasażerem jak najbardziej możliwa
+wydajny bagażnik,producent podaje,że max udźwig 5 kg ja przewoziłem nawet i ok 10 kg
+ Vmax 80 km/h
Znam owy pojazd nieco, nie sprawdził się i naprawde wypadł fatalnie podczas eksploatacji. -jak każdy pojazd z silnikiem 2T pali sporo, 3,5-3,9 l /100 km -silniki 2T mają fochy i często nie chcą odpalać, taki ich urok -problem z rolgazem(u innych użytkowników pojazdów KYMCO nie spotkałwm) -duże łaknienie oleju( cecha pojazdów 2T[przy jeździe z prędkością prawie maksymalną warto woźić olej)] -pewne elementy wykonania jak w rolerze do 3000 PLN -wydech podatny na korozję dla stojących pod chmurką -cena wysoka za nie wiele więcej mogłem mieć YAMAHE neos czy Piaggio ZIP. -słabe ogumienie( jak ktoś jeździł na nim i na pojeździe z dobrymi gumami różnica ostro widoczna ) -tylny hamulec słaby +niska masa plus mocy silnik = dobre osiągi +jazda z pasażerem jak najbardziej możliwa +wydajny bagażnik,producent podaje,że max udźwig 5 kg ja przewoziłem nawet i ok 10 kg + Vmax 80 km/h