tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Dziwi mnie kwestia stopniowania dozwolonej... - Odpowiedz na komentarz
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Odpowiedz na komentarz:

Autor: Kiełbas 27.12.2010 20:43

Dziwi mnie kwestia stopniowania dozwolonej ilości cylindrów względem pojemności silnika. O ile w WSSP wydaje się to bardzo logiczne, bo tam jeden cylinder mniej oznacza 75 cm3 więcej, o tyle w WSBK jeden cylinder mniej wynosiłby 100 cm3 więcej, wychodziłoby więc na to iż Daytona powinna mieć 1100 cm3, a przepisy mówią że ma być 1000. O dziwo maszyny mające 2 cylindry mogą dysponować pojemnością nieprzekraczającą 1200 cm3, czyli znowu w myśl wspomnianej wcześniej logiki...

Dodaj odpowiedź

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    na górę