Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
A' propos wywodów o quick shifterze:). Japońska czwórka i Ducati ma już za sobą fascynację tym urządzeniem trwającą nie mniej niż 4 lata. Zestawy do wspomnianych maszyn występują jako kit do samodzielnego montażu. Nie są rozwiązaniem ani przełomowym ani nazbyt popularnym. A sama Beema? No coż,design jest kwestią gustu. Jest zlepkiem elementów GSa, K1200R i wszystkiego, co zalegało na półkach. Na dziś B-King w tej klasie rulez i tego nie zmieni fakt, że K1300R załatwia setkę w 2,9s. 9 lat temu Niemcy rozpoczęli w tym kierunku ewolucję silnika leżącego "poziomo i w poprzek", gdy tymczasem japońskie nakedy już potrafiły zrobić ten wynik ... ;-)