Masz już motocykl. Jakie narzędzia będą Ci do niego potrzebne?
Podstawowa wiedza o mechanice pozwala na samodzielne wykonywanie prostych czynności konserwacyjnych, a ci bardziej zaawansowani niejednokrotnie nie pamiętają już kiedy ostatnio byli w serwisie.
POZNAJ NARZĘDZIA POTRZEBNE DO MOTOCYKLA >>
Nie wiem kto was sponsoruje że tak strasznie chwalicie warsztaty ASO. Dla przeciw wagi waszych tez podam swój przykład. Posiadam Forda Mondeo z 2005 roku. Auto jakieś pół roku temu zaczęło mi samo skręcać w lewo, i to nie tak trochę ale tak porządnie. Co wiązało się z tym, że by jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą w prawo. Pojechałem do oryginalnego serwisu forda i powiedziałem jaki jest problem. Zostawiłem im auto i przyjechałem następnego dnia je odebrać. Okazało się, że panowie sprawdzili geometrie (i była w porządku) pojechali na hamownie( i było w porządku), a auto nadal skręcało w lewo, potem podłączyli mi samochód do swojego komputera (który tak tu wychwalacie) i nic nie znaleźli. Tak więc jak przyszedłem zadowolony z nadzieją, że wreszcie będzie dobrze to powiedzieli mi, że jak się przejechali moim autem to rzeczywiście coś jest nie tak bo skręca (normalnie geniusze), ale oni nie wiedzą co. A za podłączenie auta do kompa i robociznę (przypominam że nic nie naprawili) kazali sobie zapłacić ponad 300 złoty!!! Tydzień później pojechałem do mechanika poleconego mi przez znajomego. Taki młody gość nie żadne ASO i znalazł problem od razu mianowicie Prawy amortyzator był krzywy i w ogóle nie działał, oraz zaciski na tylnych kołach były zakleszczone tak że cały czas jeździłem z lekko zaciągniętym ręcznym. Zapłaciłem gościowi za części, a robocizna wyszła mnie taniej niż w ASO gdzie przypomnę nic nie zrobili!!! Co z perspektywy czasu wydaje mi się to nie do uwierzenia!!! Od tego dnia nigdy już nie odwiedzę żadnego ASO czy to z samochodem czy motocyklem.