Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzehonda juz od kilku lat ma problem. jej motocykle sa poprostu spoznione.kidey wypuszczaja cos nowego to ta nowosc nie miazdzy konkurencji jak kiedys. w kazdym segmencie honda nie ma niczego nadzwyczjnego, moze africa to zmieni a moze nie. jedno jest pewne za nowa africa nigdy nie bedzie taka legenda(czy zasluzona?) jak kiedys bo konkurencja nie spi i pokaze wkrotce cos nowego..
OdpowiedzZależy w jakim aspekcie. Przykładowo seria NC Hondy nie jest z pewnością niczym nowym i nadzwyczajnym, jeśli chodzi o design, zawieszenie czy właściwości jezdne, ale który producent motocykli ma ofercie sprzęt ze schowkiem na kask oraz z niskoobrotowym silnikiem, wzorowanym na samochodowym, który tak mało pali? Chciałbym, żeby np. Yamaha MT-07 czy Aprilia Shiver 750 w wersji zdławionej do A2 tak mało paliły. Pytanie, czy stawiamy na praktyczność czy na bajery w rodzaju LEDów czy elektronicznej regulacji zawieszenia, kontroli momentu obrotowego, trakcji itp. Czasami wręcz prosta funkcjonalność potrafi uczynić dany sprzęt bezkonkurencyjnym.
OdpowiedzAle nie ma akcji serwisowych dla 350 tyś. motocykli...
Odpowiedz