Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 35
Poka¿ wszystkie komentarzehamulce czy zwalniacze pytanie do posiadaczy mam zamiar kupiæ dywersje wcze¶niej je¼dzi³em na gs ie i hamulce by³y rewelacyjne jak wygl±da sprawa w xj z jedna tarcza?
OdpowiedzWitam, jestem posiadaczem xj 600 s i na hamulce nie mogê narzekaæ pomimo mam oryginalne przewody a nie w oplocie. Hamulce s± naprawdê rewelacyjne, gdyby nie one to mog³oby mnie tutaj teraz nie byæ.
OdpowiedzDziêkuje kolego za informacje, mia³em okazje testowaæ sprzêt z 94 wersje n po modernizacji tylnego wahacza hamulce wystarczaj±ce ale bez sza³u, trochê mnie rozczarowa³a trakcja, w zakrêtach bardzo mocno siê przechyla³(wrêcz sam siê wali³) a na prostej po puszczeniu kierownicy ostro wê¿ykowa³ zanim zacz±³ jechaæ prosto. Przy prêdko¶ciach powy¿ej 80km i krêtej drodze by³o to trochê niebezpieczne. Pytanie czy trafi³em na taki egzemplarz, czy wszystkie divy tak maja?
OdpowiedzLewa, Kolego. Od poprzedniego sezonu latam na n-ce z 2001 (czyli 2 tarcze z przodu) i do hamulców nie mam zastrze¿eñ. jest to moje pierwsze moto, ale wczesniej mia³em okazjê je¼dziæ ER5 i mam wra¿enie, ¿e XJ hamuje lepiej mimo wiêkszej masy. Co do stabilno¶ci to musia³e¶ jechaæ krzyw± sztuk±. Nie zaobserwowa³em, ¿eby siê wali³a w zakrêty w stabilno¶æ jak dla mnie wzorowa ju¿ od prêdko¶ci duuu¿o ni¿szych ni¿ 80. Przy 100-120 nawet jak plecak siê wierci to nie czuje siê tego zbytnio. Pozdr.
Odpowiedz