Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeZamiast zwiêkszaæ uprawnienia posiadaczom kat. B mo¿e warto by siê zastanowiæ nad automatycznym zwiêkszaniu uprawnieñ motocyklistom ze sta¿em, przyk³adowo motocyklista posiadaj±cy kat. A2 automatycznie po dwóch latach móg³by je¼dziæ mocniejszym motocyklem (zyska³by uprawnienia kat. A)
OdpowiedzA co z tymi stadami motocyklistów, którzy w ci±gu 2 lat z 10 razy wsi±d± na sprzêt ? Im tez da³by¶ " z automatu" uprawnienia do latania na 200 konnych litrach czy kredensach typy Goldwing ? Zobacz jakie przebiegi potrafi± mieæ sprzedawane sprzêty : po kilkaset km rocznie ! Sadzê, ¿e raczej powinny byæ uproszczone egzaminy z A2 na A - np. bez teoretycznego , tylko praktyczny .
OdpowiedzS± tylko praktyczne egzaminy, kursy s± mocno skrócone. Tutaj akurat nie jest a¿ tak ¼le jak nas do tego politycy przyzwyczaili
OdpowiedzTo jest bardzo dobry pomys³ tylko WORD/MORD maj± kasê z podwójnych egzaminów na motocykl a na trzy ko³owce z artyku³u wynika, ¿e nie maj± dlatego chc± pu¶ciæ wolno t± kategorie bo i tak nie zarobi±.
OdpowiedzNo tak je¶li ja kupie trojkolowiec to zarabia na mnie ubezpieczyciel stacje paliwowe itd. a przede wszystkim PANSTWO ze wszystkich tych podatków.
OdpowiedzW punkt!
Odpowiedzpolaæ mu!
Odpowiedz