Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzeZ tymi oponami to jakaś plaga, w testach motocykli Hondy opony do wymiany, w Kawasaki i Suzuki podobnie. Coś tu jest nie tak, czyżby każda marka oszczędzała na oponach?
OdpowiedzMyślę że nie. Przypuszczam natomiast że w miarę możliwości (lepsze motocykle) rosną chęci do szaleństw i wówczas trzeba szukać lepszych opon. Natomiast co do chińskich jednośladów to zakładane tam opony często są niebezpieczne w zwyczajnej codziennej jeździe... A mogę to powiedzieć z autopsji.
OdpowiedzJeśli masz na myśli jazdę w deszcz, to na riderblogu jest koleś, który na CBF 125 miał kilka ślizgów w deszczu z uwagi na wspaniałą przyczepność oryginalnych opon.
Odpowiedz