Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 5
Pokaż wszystkie komentarzeTylni hamulec służy głównie do kontrolowania zaciśnięcia łuku w zakręcie, im większa prędkość to tym większy łuk(wynika to z siły dośrodkowej ale mniejsza o to:). Lowside jest to uślizg przedniego koła, moto kładzie się na drodze i sunie sobie tak aż do zatrzymania(na filmiku masz lowside), highside natomiast jest w przypadku gdy tylne koło uślizguje się po czym znów uzyskuje przyczepność, motocykl zostaje w takim przypadku katapultowany w góre(często koziołkuje sobie). Highside jest dużo gorszy od lowside'u i zniszczenia po nim również :)
OdpowiedzMoże, można zahamować silnikiem ( biegami ) ? Co wy na to ?
OdpowiedzNajgłupszy pomysł chyba ;) Jak zrobisz to bez dobrego między gazu to szarpnięcie może spowodować utratę przyczepności ;) Redukowałeś kiedyś biegi mając na drodze mokre liście? :) podobna sytuacja co do zrzucania biegów w złożeniu ;D
Odpowiedzsilnik to nie hamownik a motocykl to nie samochód -"hamowanie biegami" daje ten sam efekt co hamowanie hamulcem - przeniesie siły do przodu i opona "puści"; jezeli za szybko wszedles w zakret to musisz zwiekszyc zlozenie - na pewno masz jeszcze duuuuzo zapasu przyczepnosci opony...
Odpowiedz