Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzeSzczerze mówiąc mniej mnie interesuje zużycie paliwa. (oczywiście w ramach rozsądku). Nigdy tego nie kontroluje ile zużywa. Bardziej mnie cieszy że w końcu ktoś zrobił lekki motocykl turystyczny. Bo po przygodzie z GS jakoś nie mam ochoty powracać do tego kanapowca. Tam wszystkie emocje zniknęły. Mam też nadzieje że KTM będzie mniej awaryjny od GS. Jeżeli tak będzie to będzie dla mnie król podróży. Pamiętam poprzedniego Adventure, brakowało mu właśnie tego nowoczesnego polotu. Ciekawi mnie jakie będzie starcie z Multistradą Ducata. Czy też jest królem zakrętów.
OdpowiedzPrzecież ten Kat jest cięższy od GieeSa.
OdpowiedzNO właśnie, nowy GS z paliwem waży jakies 235 kg A PRZY TYM MA WAŁ KARDANA !!!
OdpowiedzNo i Multistrada też ma podobną wagę, powstaje klasa tzw. lekkich globtroterów
Odpowiedz