Suzuki GSX-R 1000 Ultimate Edition i GSX-R 1000 Akrapovic tylko w Europie
Suzuki prezentuje nowe modele dużych gixxerów K8 przeznaczonych wyłącznie na rynek europejski
Jak ważny dla japońskich producentów motocykli jest europejski rynek motocyklowy chyba nie trzeba nikogo przekonywać. By docenić klientów Starego Kontynentu fabryka z japońskiego Hamamatsu przygotowała dwa nieco różniące się od siebie modele GSX-R 1000 w wersji K8 wyłącznie na Europę. Nadano im oznaczenia Ultimate Edition oraz Akrapovic. Co kryje się pod tymi nazwami?
GSX-R 1000 Ultimate Edition ma raczej bliżej do torowej wyścigówki, niż do motocykla szosowego. Wyposażono go w system wydechowy marki Yoshimura, ogumienie Pirelli Supercorsa Diablo oraz hamulce firmy Spiegler. Dodatkowo dla obniżenia masy własnej motocykla, cześć jego elementów wykonano z karbonu. Na koniec całość wykończono na wysoki połysk gustownym złoto-czarnym malowaniem.
Drugi model, którym jest GSX-R 1000 Akrapovic przeszedł znacznie mniej zmian, niż jego wspomniany brat. Tu, jak sama nazwa wskazuje znajdziemy słoweński wydech Akrapovic Titanium, który wraz czarną kolorystyką malowania stanowi całość zmian.
Jak widać, jako mieszkańcy Europy mamy szanse stać się posiadaczami unikalnych Gixxerów na rok 2008. Dla osób zainteresowanych ich kupnem dodam tylko, że w przybliżeniu za Akrapovica zapłacimy 18000 Euro, a za Ultimata Edition 24000 Euro.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzemam na sprzedzaż gsxr 600. 2007r wymiata ma przejechane 1500 km kom.500-840-383
OdpowiedzGdybym nie był polaczkiem to by było mnie na to stać, a tak nie stać mnie nawet na podstawową wersję GSX-R 600. Beznadzieja. Polska to jedno wysypisko używanych pojazdów.
OdpowiedzNie stac Cię bo Cię nie stać, a nie dlatego, że jesteś polaczkiem. Nie marudź tylko zpylaj do roboty. Oba Moto prznajmniej wyglądają bez tych oryg wazonów zamiast tłumików.
Odpowiedz