Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeSorry, ale dla mnie jedna tarcza z przodu dyskwalifikuje moto i nie mam na myśli skuteczności hamowania. Chodzi o niezawodność - jeśli połowa układu hamulcowego nawali to jest chociaż cień szansy że druga połowa pomoże wytracić prędkość. Jedna tarcza - ewentualna awaria i jesteśmy zdani na tylny hebel i łaskę losu. Pewnie istniałaby możliwość dokupienia felgi pod bliźniacze tarcze i odpowiednich hebli ale co z C-ABS ??? Szkoda, mam nadzieję że honda pójdzie za ciosem i przygotuje na bazie NV sprzęta w kategorii ścigacz z dwoma tarczami :)
OdpowiedzSzkoda że nie znasz konstrukcji hamulców w motocyklu.... Hehehehehehe, co za koleś!
OdpowiedzShit. Przejedz palcem po pancerzach przedniego hamulca 2 tłoczkowego. To jest 1 obieg wiec jeśli np prawy hebel sie rozszczelni jest bardzo duze prawdopodobieństwo, ze lewy tez nie zadziala.
OdpowiedzBuahahahahahaha :D Co za lamer!:D Ile znasz sytuacji ze w motocyklu z jedna tarczą siada układ i gość się zabija? Bo ja jeżdzę 20 lat i w życiu o czymś takim nie słyszałem. Sam sie dyskwalifikujesz :D
Odpowiedz