Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 5
Poka¿ wszystkie komentarzeSkoro nie rozwijali projektu RC8 pod SBK czy Stock-1000 to jak motocykl mo¿e byæ konkurencyjny. Szkoda ¿e 1000 V4 bêdzie jak swojego czasu Desmosedici a nie my¶l± nic o konkurencyjnym superbiku...
OdpowiedzNie rozwijali bo szybko sie po³apali, ¿e segment supersport w europie i stanach do³uje i nie ma sensu ³adowaæ w to kasy. Oni wiedz± co robi±, dlatego zainwestowali w ma³e pojemnosci i kto tutaj jest cfaniak?:)
OdpowiedzTo ciekawe czemu innym mark± superbiki dobrze sie sprzedaj±... Ducati nie narzeka na s³ab± sprzeda¿ sportowych modeli. ;)
OdpowiedzCo rozumiesz przez dobrze? Chodzi ci o kilka tysiêcy na kazdego producenta w skali ca³ej uropy? Przy kosztach R&D to nie s± ilo¶ci pozwalaj±ce na op³acaln± produkcjê.
OdpowiedzSkoro nie op³aca sie produkowaæ superbików to po co je produkuj±? Gdzie tu sens i logika? Czemu inne marki mog± rozwijaæ projekt tych motocykli a KTM nie? Czy¿by brak³o dodatkowego ¼ród³a finansowania oprócz samej sprzeda¿y?
Odpowiedz